Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help !! growshop verzegeld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Re: help !! growshop verzegeld

      Heb op WF gelezen dat ze bij Klima supplies, de shop waar het over gaat in dit topic, binnen gevallen zijn en inzage hadden in de facturen en de shopeigenaar daarmee confronteerden.
      Dus opgelet wie daar online kocht, ze hebben je gegevens nu.

      Comment


        #33
        Re: help !! growshop verzegeld

        een schande is het voor mensen zoals ons die aan hobby kweken doen en een schande voor de goede shops.

        ik ben zelf ook niet te spreken over sommige shops er zijn er ook goeie bij maar ook veel die gewoon het geld uit je zakken halen.

        ik ben een noob op dit vlak een beginner maar de eerste problemen zijn er al ondertussen ik kan er over meespreken.

        door zulke slechte shops zullen de goeie hier weer de duppe van zijn doordat de wetten weer zullen veranderen vanwege de problemen van die kut shops die de boel doen verzieken.

        Comment


          #34
          Re: help !! growshop verzegeld

          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #35
            Re: help !! growshop verzegeld

            Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
            ...Dus opgelet wie daar online kocht, ze hebben je gegevens nu...
            Yep, ondertussen zijn er al diverse kwekers gepakt die daar wat gekocht hadden.
            Ze lijken inderdaad de klantgegevens te gebruiken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: help !! growshop verzegeld

              Ikzelf heb er ook online gekocht, en ben geen onbekende bij de politie, zeker in die regio. Ik ben er zeker van dat er meer aan de hand is als ze aan je deur komen kloppen...
              Dan trek je toch ergens verkeerde aandacht mee, anders laten ze je hier gewoon met rust. En die shop was correct, heeft zonder probleem mijn lamp waar ik niet tevreden over was omgeruild voor een andere lamp. Alleen niet slim om wiet te kweken in je zaak.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #37
                Re: help !! growshop verzegeld

                Sommige vogels schijten in hun eigen nest

                Comment

                Bezig...
                X