Greensell

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pclover
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2015
    • 46

    #1

    Greensell

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Ik heb een 125w cfl en bijhorende kap gekocht bij greensel.
    Het enige wat er niet bij zat was het stekker verlengstuk.
    Heb hiervoor een pc kabel gebruikt , was zelfde aansluiting.
    De lamp heeft 1 minuut gebrand en begon te dampen en eindigde met een plofje..
    Aan de lamp en houder is niets te zien.
    Iemand enig idee wat er zou misgegaan
    Volgens de website moest er geen transfo tussen en het stopcontact dat ik heb gebruikt heeft normaal 3 cfl van 50 w er op zitten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone 7
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Greensell

    Heb je het probleem al aan Greensell voorgelegd?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • pclover
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2015
      • 46

      #3
      Re: Greensell

      Ja, nog geen antwoord gehad na 2 dagen


      Verzonden vanaf mijn iPhone 7

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: Greensell

        Misschien gesloten tussen kerst en nieuwjaar ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #5
          Re: Greensell

          Eens een keertje bellen mischien? Telefoneren is altijd iets sneller hé.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Greensell

            03.875.03.773
            06.233.61.355

            Dat snoer is niet de oorzaak, maar de breekbaarheid van die lampen.
            Ze kunnen bijna niks hebben dan gaan ze al kapot.
            Aan het uiteinde van de lamp kun je ze (heel voorzichtig dus) met een touwtje aan de reflector binden, zodat ze niet zover doorhangen.

            Garantie, nieuwe lamp, klaar.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • pclover
              Senior Stoner
              Member
              • Nov 2015
              • 46

              #7
              Re: Greensell

              Heb idd vandaag mail gehad:
              Goede middag,

              Wat vervelend te horen dat u lamp kapot is gegaan.

              Het klopt inderdaad dat deze lampen gebruikt kunnen worden zonder transformator.

              Soms wil het wel eens het geval zijn dat er een lamp een scheurtje heeft in een buisje waardoor
              Hij het even doet en daarna niet meer.

              Wij zullen 5 januari een nieuwe naar u opsturen.

              Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.


              Groeten
              Selma
              Welkom bij Greensell.nl techniche tuincentrum voor kwekend Nederland . Dé website op het gebied van LED kweek verlichting , de beste plantenvoeding , kweekbenodigdheden, digitale aansturing en ventilatiesystemen .



              Geweldige service!


              Verzonden vanaf mijn iPhone 7

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Greensell

                Zoals het hoort. Ze zullen het druk hebben, normaal krijg je van Johan redelijk snel antwoord.

                Comment

                • De Witte
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 2133

                  #9
                  Re: Greensell

                  En anders een beetje moeite doen hé
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #10
                    Re: Greensell

                    Deftige shop hoor Greensell!
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • Modest
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 1390

                      #11
                      Re: Greensell

                      Jupjup, kan ik enkel bevestigen.
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment

                      • Faraon
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 241

                        #12
                        Re: Greensell

                        betrouwbaar zeker, maar wel duur vind ik persoonlijk

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #13
                          Re: Greensell

                          Ik ging daar omdat ze goedkoop waren

                          Comment

                          • Faraon
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 241

                            #14
                            Re: Greensell

                            Beowulf : je hebt gelijk....Ik was juist de prijzen aan het verglijken met mijn betrouwbare shop en het was deglijk goedkoper......het hoge prijsverschil zit meestal bij verzending..sommigen shops overdreven wel echt....en dacht de greensell 1 van die shops waren en qua prijzen valt het ook goed mee

                            Comment

                            • Modest
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2010
                              • 1390

                              #15
                              Re: Greensell

                              Is idd een van de goedkoopste hoor.
                              Qua verzending vond ik het best meevallen.
                              Ze gingen eerst m'n hele set leveren voor €50, maar als ik enkele dagen kon wachten kon ze het beter in het schema passen (leveringen in de buurt) en moest ik maar zo'n €25 betalen.
                              Die shop is zo'n 5 uur rijden van m'n deur, dus voor dat geld zou ik het zelf niet kunnen gaan halen .

                              Plus ze leveren (mijn bestelling toch) met hun eigen camionetje, dus je weet zeker dat ze op de afgesproken datum komen leveren en doen een belletje als ze binnen een uurtje bij jou zijn.
                              Enkel pluspunten dus.
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment

                              Bezig...