Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greensell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Greensell

    Ik heb 30 euro betaald denk ik aan verzendkosten. Kwam nog steeds goedkoper uit, omdat ik een set kocht aan korting. Heb toen een comment achtergelaten op de site, dat ze een goeie service hadden etc. Gewoon jammer van de hoge verzendkosten naar Belgie. Paar weken later kon het ineens al vanaf 7 euro 50, dus ik denk dat ze daar toch is gaan kijken zijn wat mogelijk was.

    Meestal als ik andere zaken bestel in Nederland via Post nl is dat gewoon gratis.

    Comment


      #17
      Re: Greensell

      Mooi opgelost door Greensell.

      Comment


        #18
        Re: Greensell

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Ik heb 30 euro betaald denk ik aan verzendkosten. Kwam nog steeds goedkoper uit, omdat ik een set kocht aan korting. Heb toen een comment achtergelaten op de site, dat ze een goeie service hadden etc. Gewoon jammer van de hoge verzendkosten naar Belgie. Paar weken later kon het ineens al vanaf 7 euro 50, dus ik denk dat ze daar toch is gaan kijken zijn wat mogelijk was.

        Meestal als ik andere zaken bestel in Nederland via Post nl is dat gewoon gratis.
        Welleeeuuuhhh, er zijn dingen waar ik absoluut geen verstand van heb (dames is daar zo'n ding van), maar daar heb ik wel verstand van.
        Ik heb wereldwijd al heel wat spullen besteld aan consumentenprijs en groothandsprijzen en de Belgische en Nederlandse post behoren nog steeds tot de duurste van Europa.

        ,Veel webshop (buiten de GS wereld) leveren gratis omdat dit een enorm pluspunt is naar de consument, maar geloof me, zelfs met € 7,5 doen ze hier nog steeds verlies op hoor.
        Post versturen in onze Nederlandstalige landjes is gewoon nog heel duur, jammer genoeg. Net zoals spoorwegen, en belastingen, en wiet, en brood, en ...
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #19
          Re: Greensell

          Greensell is idd helemaal top!!
          Goede service, uitleg, prijzen, hulp etc.
          Eerlijke verkoop.




          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #20
            timer besteld, volgende dag binnen, top

            Comment

            Bezig...
            X