Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BREWER
    Retired
    • Oct 2009
    • 204

    #1

    Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

    Korting op 420shop
    Yo tokerz!

    Praktisch iedereen kent Amnesia, uiterst lekker volgens vééélen
    Echt wel leuk om te smoren, maar om te kweken... toch 'n minder kantje, en dat is die toch wel lange bloeitijd. Is ook typerend voor deze soort.
    Now feast your eyes and senses on thiz... en zeg me wat je ervan denkt:

    Amnesia Lemon - Barney's Farm

    Amnesia Lemon van Barneys Farm is een heerlijke smaakvolle wiet die je zeker geproeft moet hebben! Het krachtige citrusaroma maakt deze plant erg favoriet bij haze liefhebbers.

    Smaak: Deze sterke citroenachtige amnesia smaak en heftige knal is afkomstig van de combinatie skunk #1 en de Amnesia haze.

    Afkomst: Skunk #1 X Amnesia Haze

    Effect: positief en sociaal

    Soort: Sativa/Indica

    Bloeitijd binnen: 9 tot 10 weken

    Bloeitijd buiten: oogsten midden tot eind september

    Hoogte binnen: 60 tot 80cm

    Opbrengst binnen: 500 gram per m2

    Opbrengst buiten: ongeveer 900 gram per plant

    Hoogte buiten: tussen 1,5 en 2 meter

    THC: 20,5%
    CBD: 0,7%

    Eigenschappen: geschikt voor binnen, buiten en in de kas.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

    Klinkt goed

    Comment

    • patjhu
      Expert Stoner
      Member
      • Sep 2009
      • 85

      #3
      Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

      klinkt leuk mis eens proberen
      grtz

      Comment

      • marcel3
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 256

        #4
        Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

        Ziet er lekker uit altijd hier amnes lol
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

        Comment

        • bearprolec
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 559

          #5
          Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

          zeker weten hou van lekker skunk smaakje en ook vd amnesia hopelijk hakt die erin zoals de amnesia van hy pro welke de echte amnesia smaak heeft

          Comment

          • emiel_s
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 694

            #6
            Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

            ziet er veelbelovend uit
            Schutto In tha house

            Comment

            • BREWER
              Retired
              • Oct 2009
              • 204

              #7
              Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

              Amnesia van hy pro... kun je die zaden ook afzonderlijk verkrijgen, zonder dat pakket???

              Greetz!

              Brewer

              Comment

              • Dender
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 101

                #8
                Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                900 gram per plant, buiten!?

                Da's bizar veel!
                Battle the Ocean!

                Comment

                • BREWER
                  Retired
                  • Oct 2009
                  • 204

                  #9
                  Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                  Wat er op de verpakking staat dient altijd, meestal wel met 'n korrel zout genomen te worden vreez ik.. Alhoewel er Skunk1 insteekt in dit soortje, goeie opbrenger dacht ik, zal in open grond 'n verwachte opbrengst van ong. 350-450g meer de realiteit benaderen mss.. toch volgens mij, maar wie ben ik... euh.... ben et zelf effe kwijt

                  Greetz!

                  Brewer

                  Comment

                  • Dender
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 101

                    #10
                    Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                    Nouja kijk, feminised Amnesia (Wel Haze dan, maargoed) kost 40 euro voor 5 zaden = 8 euro per zaadje.

                    Als je hem indoor kweekt haal je met 5 planten en een beetje mazzel 300 gram!?
                    En als je hem uitdoor kweekt haal je met 1 zaadje al meer dan het dubbele!

                    Nu vind ik 300 gram ook wel genoeg natuurlijk... maargoed, het is nog leuker als je van 1 plant al meer dan 300 gram af kan krijgen natuurlijk..
                    Battle the Ocean!

                    Comment

                    • Silas
                      Admin
                      Lucky MemberModeratorAdmin
                      • Sep 2009
                      • 1272

                      #11
                      Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                      60 gram per plant! droog??!

                      9 a 10 weken is een middelmaat. ik ben met een haze bezig die 14 weken nodig heeft, dus als je amnezia lekker vindt dan zal deze je helemaal versteld doen staan.
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      ?
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                        The Following 3 Users Say Thank You to BREWER For This Useful Post:

                        Ik snap da niet waarom bedanken mensen voor deze post?

                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #13
                          Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                          Ik zal dan wel een slechte grower zijn en blijven. Door omstandigheden heb ik in 2009 10 stuks NLX in een buitenkas gegroeid in plaats van 5. Opbrengst: 1 kilo droog gewicht: krijg ik nooit weggepaft. Dus die 3 of 4 ons per plant of zelfs 9 ons heb ik de afgelopen 30 jaar niet gehaald en zal dit de komende 30 jaar ook niet behalen.Ik ben en blijf van oordeel dat je het met een opbrengst van 1 ons per plant buitengewoon goed doet.
                          Last edited by Xtreme; 12 February 2010, 10:38.

                          Comment

                          • BREWER
                            Retired
                            • Oct 2009
                            • 204

                            #14
                            Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                            Misschien vinden sommigen dit postje interessant Belladonna? Jij misschien niet... kan ik niets aan doen in ieder geval he

                            Is het omdat ik geen zaadjes wou ruilen??

                            Greetz

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #15
                              Re: Voor de Amnesia liefhebberz.. Amnesia Lemon

                              mits 900 nat, delen door 3 is je drooggewicht

                              Comment

                              Bezig...