Green-O-Matic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganja Guru
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 61

    #16
    Re: Green-O-Matic

    heb deze de afgelopen ronde bij mn ww's gezet om toch alvast wat eerder te kunnen roken, en ik vind ze echt goed te doen, een lekker stoned gevoel en je wordt er goed lam van.. precies zoals ik t wil hebben, ik had van de 5 zaadjes 3 die het deden, en van die 3 plantjes heb ik 50 gr droog vanaf gehaald..

    Comment

    • momo86
      Advanced Stoner
      • Jul 2009
      • 64

      #17
      Re: Green-O-Matic

      Het oogstrijp worden van deze planten duurde wel langer dan men vermeld. Ik had 5 van deze plantjes staan en ik moet zeggen ze vielen me niet tegen qua high, je wordt er behoorlijk lam van. De opbrengst vond ik wel laag ik hou er zon 10gr droog per plantje aan over

      Comment

      • Groeien
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2010
        • 57

        #18
        Re: Green-O-Matic

        Mijn green o matics zijn ook bijna oogstklaar, ze zijn me tot nu toe goe bevallen, makkelijk om te kweken en deftige topen. nu maar wachten op het resultaat.

        Comment

        Bezig...