twee worteltjes?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: twee worteltjes?

    teweede plantje zal idd niet veel worden door de concurrentie van haar zus. We leuk om haar gewoon te laten staan maar vewacht er niet veel van. Delen zal niet gaan lijkt me te veel schade aan de tere wortels als je dit nu wil delen. Desnoods later de tweede nakomeling gewoon afknippen , of gewoon erbij laten staan Grote zus zal weinig last hebben van haar kleine zusje, kleine wel veel van grote zus.

    Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #17
      Re: twee worteltjes?

      Het zouden natuurlijk ook nog broers kunnen zijn. Voorlopig laat ik beide staan. Wie weet hebben ze ook 2 geslachten.

      Comment

      • member10463
        Banned
        • Sep 2010
        • 510

        #18
        Re: twee worteltjes?

        en dan maar hopen dat de 'big one' vrouwelijk is
        we wachten allen gespannen af

        Comment

        • Pariaz
          Wicked Stoner
          • Dec 2010
          • 280

          #19
          Re: twee worteltjes?

          Ik heb dit ook recentelijk mogen aanschouwen...
          Errug apart
          Pz

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #20
            Re: twee worteltjes?

            Voorlopig loopt ze wel serieus achter op de rest. Het kleintje groeit ook amper, de grote heeft nog geen 2de blad aangemaakt. Denk niet dat dit nog iets gaat opleveren voor beide planten.

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Re: twee worteltjes?

              Tweeling gescheiden. Samen maakten ze nooit kans om te overleven. Moest het een ko-kush geweest zijn dan had ik ze nog samen gelaten. Maar het was een jackberry en daar wil ik er toch zoveel mogelijk van over houden.

              Comment

              Bezig...