Welke wietplant is dit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nostra
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2009
    • 33

    #1

    Welke wietplant is dit?

    Korting op 420shop
    1..jpgIk heb deze geruild als Top 44 maar volgens mij is het gewoon shit.
    Deze plant is 40cm hoog
    Last edited by Nostra; 1 April 2010, 21:44.
  • pedro
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 432

    #2
    Re: Welke wietplant is dit?

    Zou je er ook geen fototje bijposten?
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: Welke wietplant is dit?

      En waarom vind je dat?

      Grtz. HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Nostra
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2009
        • 33

        #4
        Re: Welke wietplant is dit?

        Oorspronkelijk geplaatst door HJM
        En waarom vind je dat?

        Grtz. HJM
        Vind jij deze plant dan goed uitzien?

        Comment

        • pedro
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 432

          #5
          Re: Welke wietplant is dit?

          Top 44 is een bijna pure Indicaplant, vandaar dat ze niet groot wordt. Dat ze er niet goed uitziet ligt niet aan het soortje, maar aan een tekort (stikstof-, magnesium- of zwaveltekort, waarschijnlijk stikstof). Oplossing is hoogstwaarschijnlijk groeivoeding bijgeven. Weet niet welke voedingslijn je gebruikt, maar bij veel lijnen moet je groeivoeding blijven bijgeven bij je bloeivoeding.

          Link naar seedfinder: http://en.seedfinder.eu/Nirvana_Seeds_-_Top_44.html

          Grtjs,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #6
            Re: Welke wietplant is dit?

            Ben het ees met Pedro.

            Op zich ziet dat plantje er niet bijzonder uit. Ales draait om aarde en voeding.

            Maar omdat we niet weten wat je hebt gedaan.........................

            Gtz, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • MMH
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2010
              • 57

              #7
              Re: Welke wietplant is dit?

              De onderste bladeren vertonen duidelijk tekorten. Ook denk ik dat deze plant niet onder/in ideale omstandigheden bloeit

              Comment

              • Nostra
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2009
                • 33

                #8
                Re: Welke wietplant is dit?

                Ik heb bij een vriend in zijn tent ook wat foto's gemaakt. Dezelfde zaadjes alleen hij heeft ze zeker 1 meter hoog maar de struktuur is hetzelfde weinig knopvorming dus. We hebben allebei de Hesi lijn en volgens de regels van hesi.
                Dat mijn eerste foto gele bladeren had was dat hij verzopen was, dus te veel water gehad had. Neemt niet weg dat deze plant wel heel erg strange is.
                In de tent is afzuiging, inzuig, 600 wat op 120x120.

                2..jpg3..jpg4..jpg5..jpg
                Last edited by Nostra; 2 April 2010, 15:33.

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: Welke wietplant is dit?

                  Ze zien er inderdaat niet uit als Top44.

                  Hoe lang staan ze?

                  Grtz. HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • register
                    Advanced Stoner
                    • Mar 2010
                    • 74

                    #10
                    Re: Welke wietplant is dit?

                    hoe groot is de pot en hangt deze dicht genoeg bij het licht welke lamp gebruik je

                    Comment

                    • register
                      Advanced Stoner
                      • Mar 2010
                      • 74

                      #11
                      Re: Welke wietplant is dit?

                      in welke pot staat u vrouwke, en hangt de lamp wel dicht genoeg?
                      Welkel kamp gebruik je?
                      Er kunnen zich veel factoren afspelen opdat deze niet zo goed groeit.
                      Hoe lang staat ze?
                      Hoeveel dagen groei en of bloei?

                      Comment

                      • Nostra
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Nov 2009
                        • 33

                        #12
                        Re: Welke wietplant is dit?

                        Ik denk niet dat het iets met voeding of licht te maken heeft. In 1 tent heb ik 25 klonen NLX die ik gekocht heb en die gaan als een tierelier, de vorige oogst met klonen ging ook goed. Alleen tent 2 die met zaadjes planten gaan niet.

                        Potten zijn 11 liter en de voeding volgens het schema.
                        gewoon jammer van de tijd
                        Bedankt voor de reacties.

                        Comment

                        Bezig...