Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Six Shooter/6 Shooter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Six Shooter/6 Shooter

    Korting op 420shop
    6 Shooter is een soortje dat ik momenteel buiten op de koer aan het kweken ben.
    1 van de 2 plantjes groeit lekker ondanks haar blad en beestjes probleem.

    De 2de stond vanaf het begin al enorm achter, ook na een kat aanval blijft ze er voor gaan

    Wat info van de breeder (RDG):

    It's an indica dominant cross that has a fruity flavor and packs on a shitload of weight! She's a bushy grower that has colas that are bigger then2L cola bottles! Topping(pinching) is reccomended in the 18hrs stage ofthe plant. She flowers out in about 8weeks some have done it in 7 some have let hergo until 10weeks with an equal result. The experienced grower will let hertake her own natural course. Be aware of the fact that because the org. TW was used in the reversalprocess, the dominant trait from the Wreck that passes on amongst others,is that she can throw out a few nanners(bananas) in the last week or two.Too late to pollinate anything so don't wory. it's just something thatcomes with the original traiwreck that has appeared in all our crosses.

    Fotos:





    Ik zal nog fotos toevoegen eens ze in bloei staat en mss nog een paar als ik er van de breeder vind.

    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace

    #2
    Beter laat dan nooit he?

    Hier de foto's van de SixShooter,

    Outdoor: (Kweek was niet echt geslaagd, door de kou ging ze echt niet meer vooruit)







    Indoor:

    Begin Bloei:


    Eind Bloei:




    Peace

    Comment


      #3
      mooie witte toppen,hoe smaakte hij?

      grtzzz

      Comment


        #4
        Had een frisse/zoetige smaak, zeker 1tje dat ik alleen al voor de smaak zou roken.

        Effect was toch meer High dan stoned, maar heb ze beiden dan ook te vroeg moeten oogsten. Buiten= Zat geen beweging meer in, stond hier te stinken dat het niet normaal was. Binnen= Tevroeg gestopt met voeden waardoor ze te snel vergeelde. (toppen begonden te verbranden)

        Peace

        Comment


          #5
          hoe hoog word dit plantje ongeveer?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door tjeerdjj View Post
            hoe hoog word dit plantje ongeveer?
            Die van buiten is ongeveer een meter hoog geworden, maar dat ligt dan ook weer aan de pot maat enz. Binnen heb ik haar vast gebonden zodat de toppen op gelijke hoogte kwamen.

            Zit toch goed wat indica genen in dit soortje dus echt stretchers zijn het niet.(toch niet de feno's die ik had)

            Peace

            Comment

            Bezig...
            X