Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze * Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haze * Skunk

    Korting op 420shop
    Ik ben deze soort nu aan het kweken en zijn nu vanaf zaaling zo'n 40 cm. Wat me de afgelopen zorgen baart is dat de groei enorm is. Een scheutgroei van 10 cm. bij een goede zonnige dag is niets. Met andere woorden:"Ze strekken." Ik heb wat info en weet dat ze groot kunnen worden. Mijn hok is hoog genoeg, maar vraag me toch af of ik ze moet toppen???

    Graag advies.

    Location: indoor; Type: mostly sativa; Flowering: ~73 days; No feminized seeds.
    Known Phenotypes:none up to now (homogenous??)
    Our Haze 19x Skunk is a F1 hybrid providing a cerebral up high with many of the beloved growing qualities of skunk #1. Haze 19 x Skunk is a large plant commonly producing leaves with 11 or 13 fingers and many firm buds. The flavour is not overly hazey like other haze hybrids. This is a subtle sativa with many redeeming qualities.
    * Plant type: Best suitable for indoor growing.
    * Plant height: Tall- Mostly Sativa
    * Stoned or high?: Sativa High- Cereberal Buzz
    * THC level: Strong 15-20%
    * Flowering Weeks: 9/12
    * Yield (Sea of Green on one m2) : 350/400
    * Harvest Month: 10
    * Grow difficulty: Experienced
    Welke afmeting wordt verstaan met TALL?
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: Haze * Skunk

    Staat je plant nou buiten of binnen?
    Als tie buiten staat moet je hem/haar achter het glas vandaan halen.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Haze * Skunk

      Hoofdzakelijk sativa. Een sativa laat zich niet zo graag toppen. kan wel maar heeft dit liever niet. Verder groeit een sativa altijd veel gestrekter dan een indica en groei in de bloei nog zoon 30 % door. word dus een serieuze plant. Wat men vaker toepast is het knakken van de hoofdtop als deze net in de bloei gaat om de zijscheuten op gelijke hoogte te krijgen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Haze * Skunk

        @Robba Mijn planten staan binnen met een 600 watter.

        @Monty Ja, ik ken de sativa goed. Ben nu ook een G13 aan het kweken en die heb ik wel getopt met als gevolg dat je een brede plant krijgt ipv hoog. Had hem dus beter kunnen knakken als ik jouw reply lees.

        Omdat ik het geslacht nog niet kan zien laat ik ze in groei staan. De eerder genomen andere stekken die bloei vertonen gaan mee het hok in en de rest zijn of haar gevalletje wel zien.

        TY voor de reply. advies is altijd welkom. Ik baal ervan dat ik geen foto's kan laten zien, want dat scheelt een hoop getik. Zal een nieuwe moeten kopen, oude kaduk.(
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment

        Bezig...
        X