Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden uit de oude doos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: zaden uit de oude doos

    In de bouwmarkt liggen wel eens setjes met mesjes van diverse afmetingen e.d. Een modelbouwshop heeft ze ook wel.
    Of via het www bijvoorbeeld: http://www.thobbypunt.nl/Product/285...mesjes_kle.htm

    Een iets grovere methode is met een stanleymes o.i.d. pas op je vingers....

    Comment


      #17
      Re: zaden uit de oude doos

      Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
      Yo Silas,

      Een stekkenplant dus waar geen zaad van bestaat (skunk #1 maar in principe bestaan 2 gelijke pheno's niet uit zaad zoals er nooit een gelijke van ons rondloopt). Blijkbaar kan ze zelf met zuren en hormonen niet geforceerd worden om mannelijke bloei aan te maken, maar dat kan ik uiteraard zelf niet bevestigen.
      Grtz $iR
      [/QUOTE]
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment


        #18
        Re: zaden uit de oude doos

        Jo ventje,

        Dit bevestigd een klein beetje wat ik wilde bedoelen.
        Breeders die uit liefde voor de plant de clone only behouden. Via isolatie door het engelse eiland, het doorgeven aan gepassionneerde grower en legendarische verhalen over potentie verkreeg deze strain zn benaming, nl. cheese. Eigenlijk is dit gewoon een skunk #1 pheno, zoals jij of ik ze kunnen kopen bij sensi, uit de jaren 80.
        Dat van de DEA had ik eigenlijk een beetje erbij betrokken, maar was daar niet zeker over. Het verhaal dat je vertelde klinkt me bekend in de oren maar om juister te zijn had ik moeten zeggen, een overheidslab. Omdat ze daar werd ontwikkeld veronderstel ik dat zaden niet voor het publiek bestemd waren. Dus, direct gevolg naar mijn mening... was er ooit eens een home-growertje zoals wij, die tewerkgesteld was in dit labo en op deze manier een stek heeft kunnen meebrengen zodat deze niet verloren gaat. De reden waarom ik dit denk is, zoals je zelf zegt, dat puur G13 zaad blijkbaar niet te verkrijgen was (en misschien zelf niet - meer - bestaat) en daardoor een G13 strain altijd een hybride is.
        Anders zouden deze genen koste wat kost moeten bewaard blijven...

        Grtz $iR
        Last edited by SirSmokeAllot; 29 May 2010, 15:42.
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: zaden uit de oude doos

          scalpelmesjes vind je ook in iedere apotheek

          Comment


            #20
            Re: zaden uit de oude doos

            Hee ppl,

            Ik heb een voor mij belangrijke vraag aan jullie. Ik blow al een tijdje maar ik krijg elke keer bad-trips van wiet (afgaantje, sneeuwwitje etc.) maar ik heb 1x Bio wiet gerookt (geen chemische opgefokte wiet) en dat beviel prima. Dus mijn vraag was, waar kun je dat kopen in Groningen ?? want bio wiet is gewoon chill. Of misschien hebben jullie nog tips voor wiet waar je geen bad-trips van krijgt, want ik wil gewoon lekker chill en ontspannen een jointje kunnen roken zonder dat ik helemaal op m'n kop sta.
            Alvast bedankt.

            Groeten Hasjiesman

            Comment

            Bezig...
            X