Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top 44

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Top 44

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: Top 44

    Ene van mijn favo rokertjes
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Na hoeveel weken zetten jullie top44 in bloei?
      grtzzz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        buiten heb ik nog niet geprobeerd maar onder de lampen na een kleine 2 weken
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          nou top 44 word fucking groot en is maar moeilijk klein te houden, hou dus rekening met de grootte van je kast

          Comment


            #6
            TOP44 heerlijk alle limiete pasere ...

            Comment


              #7
              Re: Top 44

              Gewoon direct in bloei zetten, dan is het zeker binnen 5-6 weken klaar en worden ze max. 1 meter hoog.

              Comment


                #8
                Re: Top 44

                dus zal ik na deze oogst es top 44 kweken. tzal de eerste keer zijn dat ik geen white plantje ga zetten. hopelijk hoor ik meer over top44.
                grtz lat mi wetn

                Comment


                  #9
                  Re: Top 44

                  ik vind het niks, je word er wel stoned van maar het rookt niet lekker weg.

                  bovendien worden ze echt wel groot en heb je echt wel een kast of hok van 2 m nodig als je de lamp + lampafstand + pothoogte meerekend

                  groet

                  Comment


                    #10
                    Re: Top 44

                    kan onder goede omstandigheden in 6 weken geoogst worden
                    Klopt,deze dame zat op 6 bloei weken toen deze foto genomen werd,had de gehele dag zon.Werk er al jaren mee en kan niet zeggen dat ze klein blijven. Als je ze rond de 6/7 week topt krijg je een grote mamma met veel vertakkingen. Zelf laat ik ze buiten zeker 8 weken afbloeien,dit gaat makkelijk aangezien rond de derde week van juli in de bloei schieten.

                    Attached Files
                    recht is recht. krom is krom.

                    Comment


                      #11
                      Re: Top 44

                      top 44 word inderdaad fucking groot, de indica variant valt met de hoge nog enigzinds mee en geeft ook een mooie cola, maar de andere helft is meer sativa en die word echt groot met grote afstand onderling met kleine fratsellige toppen in tegenstelling tot de indica die bij mij wel weer harde bollen geeft. Het zal ongetwijfeld aan het zaad liggen want er staan ook hele beste tussen van 80 cm met bijna alleen ballen over de hele steel, dus het zit er wel in, denk ook dat ik de mooiste terugtrek in vegatief en bevrucht met de snelste man die al staat te popellen. mijn ervaring tot nou toe is dat ze niet doet wat ze haar toe bedelen maar, ervaring leerde, soms kan het raar lopen en word een topper een dikke sof en heb ik grote soffen al op mooie oogstjes uit zien draaien dus we wachten rustig af. greatz kokkie

                      Comment


                        #12
                        Re: Top 44

                        Oorspronkelijk geplaatst door THCgoeroe View Post
                        Gewoon direct in bloei zetten, dan is het zeker binnen 5-6 weken klaar en worden ze max. 1 meter hoog.
                        Dees is wel iets te optimistich bekeken, je plant gaat 2 tot 4 weken nodig hebben om in bloei te komen als het vertrekt uit zaad dus op 12/12 regime betekent dit dus uiteindelijk een 11/12 weken in totaal

                        Greetz,
                        SF
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Top 44

                          Ik heb ze ook lang gekweekt, maar nog nooit binnen 6 weken 12/12 klaar gehad.
                          Misschien op hydro wel, maar op aarde nog nooit gelukt.
                          Bij jullie wel?

                          Comment


                            #14
                            Re: Top 44

                            Met stip een van de lelijkste plantjes die ik ooit gekweekt heb...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            Bezig...
                            X