Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Double Fun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Double Fun

    Korting op 420shop
    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace

    #2
    Doubelfun

    Ik heb deze zomer 2 doubelfun planten buiten inde tuin gehad in de volle grond in April heb ik zaatje in de grond gedaan en de rest is vanzelf gegaan ik heb zo 4 keer voeding gegeven uit de gewone planten zaak voeding voor groente voor de rest heb ik niks gedaan en het groeid en bloeid gewoon uit zijn eigen.
    het enige ongedierte dat ik er in had was Wantsen en daar voor heb ik een middeltje gekocht inde planten zaak en klaar dat is alles .
    Ik had nog nooit Doubelfun gerookt en vind het een super plant en nu achter af een super lekker en goed wietje.
    het is wel belangrijk dat je je plant echt heel lang laat staan ook al geroeid hij niet meer de toppen worden alleen maar dikker en lekkerder.
    Ik heb geknipt in 6 weken tijd 1 ste week wat toppen en toen week wachten en zelfde maar als ik eerlijk ben de lekkerste toppen zij die ik het laatste heb getopt en ruikt super lekker.
    en rookt nu ook zacht weg.
    Ik ben een Medicinale wiet gebruiker en ben blij metdeze wiet soort ook geen top rot gehad

    groetjes Bella

    P.s als je medicinale wiet gebruiker ben krijg je zelfs deze zaadjes gratis.
    Je moet wel kunnen bewijzen dat je een medi gebruiker bent
    Last edited by belladonna; 7 February 2012, 09:57.
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Leuk zo'n ervaring! Waar krijg je de zaadjes gratis? En hoeveel gram had je plusminus?

      Comment


        #4
        Re: Doubelfun

        Good to know!! ;D

        Comment

        Bezig...
        X