Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lambs Bread gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lambs Bread gezocht

    Korting op 420shop
    Ik heb onlangs de meest fantastische weed in jaren gerookt: Lambs Bread. Knetter high, zo fris als een hoentje. In mijn shop vertelde ze dat dit erg moeilijk verkrijgbaar is. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Kan het nergens vinden. Zou erg dankbaar zijn. Zijn er even goede alternatieven?

    #2
    http://en.seedfinder.eu/strain-info/..._or_Legendary/
    De echte Lambsbread bestaat niet meer.
    Wat je gerookt hebt is dus ook iets anders geweest.

    Als je een search op seedfinder doet vind je wel wat strains waar deze in zou zitten, maar of dat werkelijk zo is weet je nooit.
    Zaadmakers verdienen hun Mercedes met de verkoop, dus als je kunt meeliften op de naam van een legendarische strain is dat verleidelijk.

    DNA genetics heeft de Sharksbreath, die is makkelijk verkrijgbaar, als je geluk hebt krijg je er misschien een pheno uit die op de LB lijkt.
    Helaas is deze niet zo stabiel, er komen ook herma's in voor, maar dat zal bij de LB niet anders geweest zijn.
    Last edited by QnQ; 29 May 2017, 01:50.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Lambsbread is gewoon de 'rasta' benaming van wiet. Zal waarschijnlijk gewoon een benaming geweest zijn voor een bijna zuivere sativa.
      Jamaica ligt zo goed als perfect op de evenaar dus daar heeft alles genoeg tijd om te bloeien, maar ik vrees dat het hier onbegonnen werk is om binnen zuivere Afrikaanse sativa's binnen te kweken.

      Ik heb hier nog een hele hoop zaadjes liggen, persoonlijk geplukt op een 'bespookt' ganja-eiland nabij Gambia, en als ik deze hier buiten zaai komt er alleen maar fluff aan.
      Als ik ooit eens tijd genoeg heb verdiep ik me in die zaadjes hier binnen te kweken .
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      Bezig...
      X