Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze X Skunk info?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haze X Skunk info?

    Korting op 420shop
    Heeft iemand wat meer details over de Haze x Skunk (van High Quality) of het een binnen plant is of voor beginners en dat soort info??

    mvg Unpredictable

    #2
    Re: Haze X Skunk info?

    Is en word verkocht als buiten plant maar binnen ook geen probleem hoor .

    Is geen moeilijke plant .

    Hier een linkje van een verslag .http://www.wiet-zaden.nl/forum/viewtopic.php?t=2956

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Haze X Skunk info?

      kent u gerust voor buiten en binnen gebruiken zoals amnees al eerder zij het is niet een moeilijke plant om te groeien en bloeien. greetzz staff

      Comment


        #4
        Re: Haze X Skunk info?

        ik heb deze soort al als moederplanten en heb toevallig een paar dagen geleden de 1e gestekt.

        deze soort is erg gevoelig voor licht veranderingen. ik wilde zowel de groei- als de bloeiruimte gebruiken, puur om te kijken wat het doet: 12 uur of 18 uur.

        hoofddoel is om te kijken hoe je het snelst achter het geslacht komt.

        de resultaten waren voorspelbaar: 18 uur rustig opbouwende plant, zoals hoort in vegativiteit. de moederplanten die op 12 uur stonden schoten als een raket de lucht in met flinke scheuten. die heb ik als een speer weer naar groeiruimte getransporteerd.

        ik heb gisteren de 1e stekken in potten gezet, alleen diegene die goed geworteld waren, de rest was nog niet zover.

        als stek kan die denk ik wel meteen op 12/12, maar als zaailing dus absoluut niet.

        tot zover mijn ervaring en oja meer info is hier te vinden: http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Nirvana_Seeds/ is wel van Nirvana.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Re: Haze X Skunk info?

          wanneer pk 13/14 toevoegen aan haze x skunk en pp

          Comment

          Bezig...
          X