Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolate Chunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Chocolate Chunk

    Korting op 420shop
    chocolatechunk.jpg
    This is real candy ! With a definitive Kush bottom this pure Indica will melt in your mouth and stick to your hands. Thick, deep- green leaves and fat dense buds will make every trip to the grow room feel like you are , "a kid in a candy store." Chocolate Chunk is quite easy to grow due to it's quick flowering time and "single cola" growth pattern. Works great with the Sea of Green Method This seed yields a maximum of 350-400 grams/m2..

    HeightShortYield Span Class=smalltextgr SogAverageFlowering Span Class=smalltextPeriod weeks8 (7-9)TypeIndicaSeed BankThseedsClimateBothFeminized Marijuana SeedsNoEffectStonedDifficultyEasy

    en dit is zeker een aanrader. staff die kan het weten peace en greetzz to you all

    #2
    Re: Chocolate Chunk

    Chocola Stafffff we moeten eens praten
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Chocolate Chunk

      woowww de naam zegt al genoeg NICE
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Chocolate Chunk

        Ik schuif ook aan waar kan je deze zaadjes kopen?
        Eens een paffer, altijd een paffer........

        Comment


          #5
          Re: Chocolate Chunk

          Indeed wil ik wel ff weten man kwil ze ook

          Comment


            #6
            Re: Chocolate Chunk

            zo ver ik weet komen ze van een zaadbank uit valencia , via de site van hypro krijg je zoon site overzicht spaanse site is het. ben enkel langs wat shopjes gegaan maar geen 1 die mij verder kon helpen ook google gaf geen uitkomst alleen maar spaans. meschien iemand die na valencia dit jaar nog gaat?? goede tip zoek daar zoon shopje op en schaf je een van deze speciale soorten aan gr staff.

            ps voor ieder ander. mocht ik eraan komen via een site ofwat dan ook zal ik het zo spoedig met jullie delen peace

            Comment


              #7
              Re: Chocolate Chunk

              Ze zijn van th seeds uit Amsterdam kijk maar op hun homepage thseeds.com
              wel meer interessante zaden sage n sour lijkt me ook wel wat...
              Ze zijn wel te krijgen bij growshop van alien,maar die heeft geen ideal
              chocolate chunk is alleen regular
              kep ze gemaild en je kan ze in Amsterdam kopen staat wel adres op site van th seeds kep gemaild,en ik doe ze direct bij hen bestellen denk ik
              1 pz

              Comment


                #8
                Re: Chocolate Chunk

                Oorspronkelijk geplaatst door Floeperd View Post
                Ze zijn van th seeds uit Amsterdam kijk maar op hun homepage thseeds.com
                wel meer interessante zaden sage n sour lijkt me ook wel wat...
                Ze zijn wel te krijgen bij growshop van alien,maar die heeft geen ideal
                chocolate chunk is alleen regular
                kep ze gemaild en je kan ze in Amsterdam kopen staat wel adres op site van th seeds kep gemaild,en ik doe ze direct bij hen bestellen denk ik
                1 pz

                jij bent snel thnx dude voor de info. waardeer ik

                peace staff

                Comment

                Bezig...
                X