Ik heb een paar stekjes Canalope haze gekregen, heeft iemand daar ervaring mee ?
Canalope haze
Collapse
X
-
Moet een goede soort zijn, lange bloei...maar je bent een N vergeten!
Cannalope Haze http://en.seedfinder.eu/strain-info/...enetics_Seeds/
Hoe wil je gaan kweken?
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken." -
Ze staan in een tentje met 250 w lamp, zijn nu 4 weken maar blijven nogal klein. Ik heb de stekjes 10 dagen in de groei gehad, doe ik ook m amnesie haze, maar deze zijn kleiner, maar misschien groeien ze nog, ik weet niet hoe lang de bloei is van de cannalope, bij amnesia meestal 8-9 wknComment
-
Heb je foto;s?
Cannalope is een lange bloeier en 250 watt is aan de lage kant.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."Comment







Comment