Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diesel Ryder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Diesel Ryder

    Korting op 420shop
    Genetics: New York City Diesel x Lowryder #2
    Variety: sativa/indica/ruderalis
    Type: stabilized hybrid
    Harvest Date: 9 weeks from seed
    Flowering Period: 6+ weeks
    THC Content: 17-19%

    A potent, extremely resinous and tasty autoflowering plant. An inbred cross of Soma's Diesel and Lowryder #2, this strain normally produces one main cola with less branching than LR #1 or #2. Typical of the Joint Doctor's strains, Diesel Ryder flowers automatically at 3-4 weeks and finishes in 8-9 from seed. A small proportion of this strain will grow significantly taller than other individuals. A good choice for closets and small indoor set-ups. Beware: plants give off a powerful odour during flowering!



    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace

    #2
    Een vriend van me heeft nu diesel ryder staan en kmoet zeggen dat de geur ervan veel scherper is dan die van de lowryder 2 . Ze is ook ietsje grooter en de toppen zijn voller en bedekt met meer kristallen . grtz

    Comment


      #3
      Re: Diesel Ryder

      ik ben net begonnen met kweek van dit soortje..ik sta nu ongeveer 10 dage na de ontkieming...foto's worden nog gepost...

      greetz



      hier dan,zoals beloofd de eerste foto's van mijn diesel ryders...

      P1010041.jpg

      P1010037.jpg

      P1010042.jpg

      P1010043.jpg

      P1010044.jpg

      de plantjes zijn ongeveer 14 dage no ontkieming...

      Greetz
      Last edited by krisvdh; 21 May 2009, 21:17.

      Comment


        #4
        Re: Diesel Ryder

        Ik ben ook begonnen met dit kweekje,vooral de smaak van de NYCD strain staat mij aan. Ik dacht cola-fruitachtig nee?
        Mijn planten zijn te bezichtigen bij buitenkweek.

        greetz,
        Ganjarilla

        Comment


          #5
          Re: Diesel Ryder

          nice, ziet er goed uit

          Comment


            #6
            Re: Diesel Ryder

            wil ik ook

            Comment


              #7
              Re: Diesel Ryder

              IMG_3469.jpgIMG_3475.jpgIMG_3477.jpgIMG_3344.jpgIMG_3235.jpgIMG_3289.jpgIMG_3105.jpgIMG_3222.jpg



              Diesel Ryder kweekje 12 weken van zaadje tot oogst. Gegroeid en gebloeid onder 2 cfl's van 90 Watt. Mss geen dikke opbrengst maar daar doe ik het niet voor. Plantjes ruiken heel hard eens ze hun bloei in gaan.
              Peace

              Comment


                #8
                Re: Diesel Ryder

                Die zien er heerlijk potent uit .

                Groeten
                Eigen gekweekte zaden






                Comment


                  #9
                  Re: Diesel Ryder

                  Smaak en geur zijn ook heel lekker. Mss geen grote oogst maar na een weekje curen is het toch echt iets dat ik zeker opnieuw ga doen

                  Greets

                  Comment


                    #10
                    Re: Diesel Ryder

                    Mijn Diesel ryders roken totaal niet naar NCYD; Dieselryder is een lekker wietje om op gang te komen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Diesel Ryder

                      Ook te gestart met dit soortje, foto's volgen nog. Ik plaats de mijne wel buiten tijdens de dag en snachts staan ze lekker in de garage. Btw moughy, Nice work �� diesel is een van mijn favo spoortjes, hopelijk een mooie opbrengst

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Staan deze binnen of buiten bij jou?

                      Grts daydream

                      Comment

                      Bezig...
                      X