Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder slecht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lowryder slecht

    Korting op 420shop
    Beste mensen ik heb tijdje geleden zaden besteld via growshop alien de zaden waren femmi dus ja dan ga je er toch ook van uit dat ze femmi zijn nu ben ik ze aan het groeien worden het allemaal hermas uit het niets hebben jullie dit vaker meegemaakt kan mooi me kweekje weer opnieuw starten
    Schutto In tha house

    #2
    Re: lowryder slecht

    Ik denk dat je beter contact met de growshop kunt opnemen over het probleem, slechte reclame maken staat niet zo netjes. Ben ervan overtuigd dat jullie er wel uit komen

    P.S
    Dit heb je vast en zeker al wel gedaan?

    Comment


      #3
      Re: lowryder slecht

      nope mwa ga ik nu dus wel doen
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: lowryder slecht

        En...? Wat zeiden ze ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: lowryder slecht

            Daarnaast weet ik dat als je contact op neem dat hij dat probleem hoe dan ook met zal oplossen.
            En daarnaast herma,s dat hoef niet aan de zaden te liggen dat kan ook aan de kweker liggen.

            Groentjes

            P.s Emile in 2009 gaf je ook al af op zaden van Greenhouse
            http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/4363-Buitenkweek-2009-*emiel_S/page3


            Kom niet aan Alien das Gods Wil
            Last edited by belladonna; 20 September 2010, 18:04.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: lowryder slecht

              tis allemaal geregeld bij mijn volgende bestelling moet ik het ff melden krijg ik nieuwe zaadjes mwa heb gelukkig nu 2 lowryders zaadjes laten ontkiemen en die schieten al lekker op
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Re: lowryder slecht

                Kijk zo komt alles toch nog goed
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: lowryder slecht

                  Goed afgehandeld van GSA. Maar daar kennen we ze natuurlijk van.

                  Ik had dit jaar trouwens een zaadje van Greenhouse geplant, zou ook feminised zijn. Echter staat er nu een 2 meter hoge man in mn achtertuin. Of ik moet hem op de een of andere manier hebben omgeruild tijdens het ontkiemen, maar dat lijkt me behooooorlijk sterk.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: lowryder slecht

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Kom niet aan Alien das Gods Wil
                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                    Goed afgehandeld van GSA. Maar daar kennen we ze natuurlijk van.
                    Redelijk onkritisch... blijkt hier een hardcore kern de toeters van de sponsors te blazen, dit is niet de eerste keer.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: lowryder slecht

                        Oorspronkelijk geplaatst door albes View Post
                        Redelijk onkritisch... blijkt hier een hardcore kern de toeters van de sponsors te blazen, dit is niet de eerste keer.


                        De kwestie is voor emiel goed opgelost en daar gaat het om.
                        Bij deze op slot, de discussie over vermeende toeters blazen heeft hier niks mee te maken en is niet van toepassing op dit topic.

                        Comment

                        Bezig...
                        X