Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rainbow of geen Rainbow, dat is de vraag?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rainbow of geen Rainbow, dat is de vraag?!

    Korting op 420shop
    Hoi stoners, ik ben nieuw hier maar ik kweek al een tijdje ( 23 jaar momenteel twilight en blueberry__haze), ik zag laatst een foto van een rainbow kush zonder kleur en nou is een "buurkweker" al een tijdje op zoek naar deze soort maar loopt op het web steeds vast met zaad bestellen!weten jullie een shop in nederland die rainbowzaad heeft? Fruity pebbles mag ook.

    #2
    Aangezien niemand reageert zal ik je vertellen wat ik weet. Zag laatst een videootje over speciale soortjes. En beide zijn tijdelijk verkocht rond 2013. Er zijn wat zaadboeren die het verkopen maar dat is dan zelf gemefiniseerd en niet het originele.
    Maar in hoeverre die info klopt weet ik niet.

    Ik denk dat het je in Nederland niet gaat lukken. Misschien wat rondstruinen op Amerikaanse forums en dan vragen of zij wat hebben en op kunnen sturen o.i.d

    Deze video dacht ik. Let wel op dat veel feitjes enzo onzin zijn dus neem het niet klakkeloos over.

    Last edited by Helemaal Top; 16 May 2018, 10:37.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Hahahha, inderdaad, veel onzin en fotoshop, wow

    #3
    Mijn buurkweker had gisteren een reactie uit amerika m.b.t. fruity pebbles.
    Ik hou jullie op de hoogte

    p.s. hij wordt ook heel enthousiast van big elephant, schijnt thc gehalte te hebben van rond de 35%
    eh effe gecheckt het is 37,76%
    Last edited by Rreppellsteeltjam; 16 May 2018, 14:21.

    Comment


      #4
      Rreppellsteeltjam Sterkste droge top is 28%. Ik zag ergens dat de Elephant 20% had. Ook goed. Ik ging even kijken want keek nogal op van 35%

      Hier afbeelding van de sterkste soort in vergelijking tot gemiddelde van bekende sterke strains:

      Ik zie dat GG het ook goed doet. Maat van me heeft stekjes. Ga die volgende kweek maar even proberen.

      ghost-og-thc-levels-vs-most-viewed-strains.png
      Attached Files

      Comment


        #5
        Mijn buurkweker had gisteren een reactie uit amerika m.b.t. fruity pebbles.
        Ik hou jullie op de hoogte

        p.s. hij wordt ook heel enthousiast van big elephant, schijnt thc gehalte te hebben van rond de 35%

        Comment

        Bezig...
        X