Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sour moonrocks, thc 59%!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sour moonrocks, thc 59%!!

    Korting op 420shop
    Nou, eens zien wat jullie reacties op deze zijn.

    #2
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Wat bedoel je hiermee? Heb niet zoveel ervaring met internettaal. Dus nederlands werkt het beste bij mij voorlopig. Maar foto's staan gewon op internet/cannasos
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 16 May 2018, 22:29.

    #3
    https://www.wikileaf.com/strain/sour-moonrocks/

    Snap het nut niet echt. Waarom zou je zoveel THC tot je nemen. Is toch helemaal niet leuk?

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Wel als je tolerantie hoog ligt, dan kan dat keileuk zijn

    #4
    Holy crap...
    Ik ga na 1 trekje van een sterk soortje uit de shop al kapot, laat staan dat ik hier een trekje van zou nemen...

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Er zijn al soorten met een thc gehalte van 37.76% in amerika maar een white widow heeft ongeveer 15%.
      Op tv zie je in drugs inc. weleens hiphoppers en gangmembers kapotgaan op dit soort geintjes.
      Shatter is daar ook populair.

    #5
    Is gewoon een concentraat door wat kief gerold. Ik rook alleen nog maar concentraat de laatste maanden.
    Makkelijk zelf te maken en super lekker. Ik zou zeggen probeer het eens.

    Een beetje zuivere concentraat is wel wat hoger dan 59% het kan wel oplopen tot 90%

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Moon rocks zijn dikke toppen van een sterk soortje in BHO gerold en daar Kief overheen gespronkeld, is dus inderdaad zwakker dan een concentraat, en super k*t om in je grinder te stoppen

    #6
    fitnessfreakK2 Wat is er dan zo lekker aan? Je rookt dus crystal hash? Of hoe moet ik dan zien? Want als je echt bijna puur THC rookt dan zit er toch heel weinig smaak aan? Juist de de zoetigheid van een dikke top is wat ik wil maar die gooi je weg als je alleen de THC nodig hebt. Of zie ik dat verkeerd? Ik heb eigenlijk enkel toppen gerookt in mijn leven nooit hash o.i.d. Al dat andere trekt mij niet zo. Haal mij over

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Hash of kief of hoe je het ook noemt kun je het beste puur roken in een stenen pijp en kan heel lekker zijn vooral als het van buitenwiet is gemaakt.
      Ik ben ooit begonnen met gele en rode libanon maar de echte kom je nog zelden tegen.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      ik had daar zaadjes van uit de jaren '80, via een maat van, maar die heb ik helaas verpest.. Hij had er zelf wel nog een paar en ging een gok wagen ooit een keer, zal eens vragen of die dat al gedaan heeft

    #7
    Ben een blower, best lui. Als je wilt weten wat ik van iets vind moet je het niet te moeilijk maken. Een foto doet het altijd goed, dan kan ik je zeggen of het er sappig uitziet of niet. Moonrocks op zich vind ik niet zo special, 20 jaar geleden rookten we die ook al. Net alsof die rappers dat verzonnen hebben :p

    Jointje draaien, door de olie rollen en dan door de kief, voila.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik weet dat die rappers dat niet verzonnen hebben maar de jonkies hebben een hedendaagse voorbeeld nodig, om aan te relativeren,want die weten niks over vroeger.
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 17 May 2018, 20:36.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      een keertje met 4/20 gedaan, al m'n kief ging in rook in de lucht op nog voor ik 't naar binnen kon hijsen, doe ik dus ook nooit meer....

    #8
    Probeer mijn kinderen aan het verstand te peuteren dat er ook nog zoiets bestaat als verstandig drugs en alcohol gebruik. Hoop niet dat ze de hedendaagse rappers als voorbeeld gaan nemen
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Eh, k'weet niet of je het in de gaten hebt maar alcohol is een harddrug!!
      Als alcohol in de huidige tyd zou worden "uitgevonden" zou hy met stip op nummer 1 gezet worden

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      En daar komt het vergelijk met alcohol weer.
      Een middel afkraken is niet vanzelfsprekend positief voor het andere.

    #9
    Eh, weet niet of je het in de gaten hebt maar zie jij mij ergens anders beweren dat alcohol geen drug zou zijn ? Daarom noem ik bewust alcohol EN drugs gebruik.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Prima maar er lezen ook anderen mee.
      Beetje kennis meegeven enzo voor degenen die het nog niet in de gaten hebben.

    #10
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      ja flip, ga lekker jointje roken en maak je niet druk over dingen die ik aanhaal als voorbeeld!
      Ik zou nu wel een lekker lemonwietje willen roken, bijvoorbeeld een ouwe double diamond ( kruising citral_ Afghaan skunk)

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      het is zeker iets waar we de jeugd van af moeten houden

    #11
    Oorspronkelijk geplaatst door Helemaal Top View Post
    fitnessfreakK2 Wat is er dan zo lekker aan? Je rookt dus crystal hash? Of hoe moet ik dan zien? Want als je echt bijna puur THC rookt dan zit er toch heel weinig smaak aan? Juist de de zoetigheid van een dikke top is wat ik wil maar die gooi je weg als je alleen de THC nodig hebt. Of zie ik dat verkeerd? Ik heb eigenlijk enkel toppen gerookt in mijn leven nooit hash o.i.d. Al dat andere trekt mij niet zo. Haal mij over
    Wat er zo lekker aan is? Je rookt niet enkel de THC maar pure trichomen die ram vol zitten met terpenen.
    Terpenen zijn de smaakstoffen van wiet. Het is dus de smaak van het topje x100 die je gebruikt.

    Ik vind een joint niet eens lekker meer, als ik dat nu rook is het net of ik een hap uit een asbak neem.


    Comment


    • Helemaal Top
      Helemaal Top commented
      Editing a comment
      Oh gaaf man. Ik dat altijd dat we de toppen curen voor de suikers. Maar de smaak dus vooral in de THC. Weer wat geleerd.

    #12
    Rreppellsteeltjam Je vroeg toch om een mening ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ja weet ik flip, het maakt mij duidelijk dat ik dingen wat genuanceerder moet uitleggen of eerst wat beter onderzoek moet doen!

    #13
    fitnessfreakK2 Ook zonder tabak ?
    Concentraat is ook prima te doen, ik ben zelf liever wat langer bezig, relax beetje hangen, puur sativajointje..lekker hoor.

    Ik heb eens gelezen dat er zo'n 25% terpenen in trichomen zitten.
    Het plantmateriaal, de top zelf, zitten natuurlijk ook terpenen in.
    Maar die dingen zijn zo veranderlijk. Als je bijv. eind van de lichtperiode zou oogsten heb je al een bult minder terpenen dan dat je aan het begin van de lichtperiode zou oogsten.
    De droogtijd is ook van invloed, de leeftijd, temperatuur, bewaarmethode etc.
    Kort gezegd, de theorie is leuk, maar de praktijk is zo veranderlijk als het weer.

    Maar hiermee begeef ik me op glad ijs, er zijn leden op JD die hier veel meer vanaf weten.
    Ik heb alleen een zwemdiploma enzo ..
    Verder ben ik het wel met Flip eens, maar wij zijn waarschijnlijk ook van een eerdere generatie.
    Been there, done that...Niet doen kinderen. (daisnaid)

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      's ochtends oogsten net als aardbeien dus?
      Voor een betere smaak

      Geinig, da's nieuw voor mij, maar geloof ik direct

    #14

    Comment


      #15
      Oorspronkelijk geplaatst door Helemaal Top View Post
      https://www.wikileaf.com/strain/sour-moonrocks/

      Snap het nut niet echt. Waarom zou je zoveel THC tot je nemen. Is toch helemaal niet leuk?
      Niet? Lijkt me wel eens leuk om te proberen

      Comment


      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        Denk dat je gewoon nokkie gaat. Weet nog mijn eerste kennismaken met wiet. 10gram gruis van white widow met melk. Ik 3uur lang zitten staren naar een witte muur voordat ik in slaap viel. Ik vond het spul met weinig thc en veel smaak leuker. (Blow ni meer)
    Bezig...
    X