Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verwaaring groei- en bloeitijd, wat is nu de juiste levensduur?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verwaaring groei- en bloeitijd, wat is nu de juiste levensduur?

    Korting op 420shop
    Onderstaande gegevens zijn afkomstig van de site waarvan ik het zaadje heb. Nu staat daar bloei tussen 45-60 dagen.

    De vraag:
    Is de opgegeven tijd effectief enkel de bloeitijd, vanaf er pruikjes ontstaan zijn? Of is dat de totale levensduur ongeveer?

    Bedankt!
    • Gefeminiseerde Cannabis ZadenWSS Skunk Gefeminiseerd is een gefeminiseerde soort, die alleen vrouwelijke cannabisplanten voortbrengt.
    • Gematigd / landklimaatWSS Skunk Gefeminiseerd kan worden gekweekt in een gewone, warme zomer.
    • Gemiddelde groei in de hoogteWSS Skunk Gefeminiseerd maakt tijdens de bloei een gemiddelde hoogtegroei door.
    • Bloei 45 - 60 dagen
      WSS Skunk Gefeminiseerd heeft een relatief korte bloei periode.
    • Opbrengst Enorme oogstWSS Skunk Gefeminiseerd kan een zeer grote oogst produceren, maar hebben wellicht wat extra aandacht nodig hebben om volledig tot hun recht te komen.
    • 75% IndicaWSS Skunk Gefeminiseerd heeft een genetische opmaak met hoofdzakelijk indica genen.
    - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
    - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Hartelijk dank. Het is trouwens een autoflower, ik let er net op dat die info er niet echt bij staat. Pruikjes zitten er nu in. Dus ik weet nu waar ik aan toe ben .
      - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
      - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

      Comment

      Bezig...
      X