Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke aanbieder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke aanbieder?

    Korting op 420shop
    Zie door de bomen het bos niet meer.. Zoveel zaden aanbieders maar geen idee welke het meest betrouwbaar is.
    Heb nu een buitenkweek met diverse soortjes van verschillende zaadbanken.
    Ben erg enthousiast over de blueberry auto van Fso. Dus die bestel ik sws weer!

    Graag wil ik wat spannende soortjes gaan bestellen voor buiten en graag auto's zodat ze niet zo gaan opvallen
    Een stoned wietje kan ik wel waarderen ipv een high wietje.

    Hoor graag wie en wat jullie aanraden!

    #2
    'k zelf ben heel tevreden over de autoflowers van "Vision Seeds" (AK-49 auto, Lowryders, ...) outdoor gemakkelijk te kweken en een lekker smaakje.
    heb ze nu voor de 2x buiten staan, bijna geen voeding gebruikt.

    Comment


      #3
      Top! Ik zet ze op m'n lijstje
      Last edited by QnQ; 18 August 2018, 18:42. Reden: citaat opgerookt

      Comment


        #4
        Als een van de weinige seedbanks zet Sweet Seeds een verpakkingsdatum op de verpakking. Bovendien hebben ze een groot assortiment aan autoflowers en zit er nog steeds in elke verpakking van 3 zaden 1 extra gratis zaadje bij.

        Kera Seeds vind ik ook een nette zadenbank met leuke soortjes.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


        • Cleargreen
          Cleargreen commented
          Editing a comment
          Dat is inderdaad wel handige informatie.

          Ondanks dat ik aangenaam verrast was door de verpakking van Dinafem verbaasd het mij dat ik nog geen echte gesealde verpakking heb gezien zoals een mylar zakje of andere gesealde enveloppen.

          Maar ik ben nog maar een groentje en heb zeker niet alles gezien, jij kan daar meer over vertellen denk ik?

        #5
        Ik denk dat je niet speciaal naar een aanbieder moet kijken.
        Elke zaadmaker heeft goeie en slechte soortjes.
        Zelfs een topbreeder als Escobar heeft weleens een foutje gemaakt dus ik kan van niet 1 aanbieder zeggen: Met die zit je altijd goed.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X