Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand enig idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand enig idee?

    Korting op 420shop
    Iemand enig idee?


    Is er iemand die een idee heeft over welk soortje dit zou kunnen zijn? Ik heb deze gered van de vuilnis hij was geheel geel en zag er uit of als of ze het niet zou overleven. Het viel mij op dat haar pot nog al krap was dus dit heb ik als eerste verholpen. Daarna heb ik de aarde flink uitgespoeld, en nadat deze redelijk droog was ben ik begonnen met het voeden. De plant had al een soort pluimpjes die er op wezen dat ze snel zou gaan bloeien en dat doet ze nu 4 weken later ook heel goed. Ze ziet er nog steeds niet heel erg mooi uit maar wel al vele malen beter dan ze had gedaan. Jammer dat ze niet getopt is want ze is echt heel erg hoog. De regenbuien van vorige week hebben haar ook geen goed gedaan, ik had haar geheel groen gekregen maar nu is ze weer gedeeltelijk geel. Wat ik zo vreemd vind is dat ze nauwelijks geur afgeeft, zelfs als ik aan een topje ruik kan ik niet echt een wiet lucht ontdekken. Ben zo benieuwd wat het voor soortje zou kunnen zijn en of alle aandacht wat gaat opleveren

    Gr Mo

    Ow zo dom vergeet de foto's pff eff uploaden hoor

    #2
    Re: Iemand enig idee?





    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Iemand enig idee?

        Uit vogelzaad tja dan kan het van alles zijn. Ik ben blij dat het niet ruiken niks betekend mijn eigen planten ruiken namelijk wel heel sterk en ik maakte me al ongerust. Bedankt voor je antwoord hoor

        Comment


          #5
          bushweed.

          Maar ook geur is een indicator. Heb hier wietplanten van een maand, en dat ruik je altijd als je snuffelt. Aan hennep snuffelen geeft nix

          Comment


            #6
            Re: Iemand enig idee?

            Hey Albes, ik zie geen ballen dus het is geen Hennep gelukkig. Vanochtend bespeurde ik een eerste zeempje geur toen ik de dauw van de takken schudde niet heel erg sterk maar toch. Ze maakt nu echt hele grote dikke toppen aan dus het zou mooi zijn als het toch een goed soortje blijkt te zijn

            Comment


              #7
              Re: Iemand enig idee?

              P1010016.jpgP1010014.jpgP1010015.jpg P1010017.jpg


              De gerede dame begint steeds meer te ruiken nu ze wat meer thc aanmaakt , het is echter nog niet zo sterk als dat ik van andere soorten gewend ben. Ik zou nog steeds niet weten welk soortje het is, ze ruikt een beetje fruitachtig (zoete meloen of zo).
              Last edited by momo86; 13 September 2010, 16:46.

              Comment


                #8
                Re: Iemand enig idee?

                misschien een melon haze...
                ik ben maar nog het begin...

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Iemand enig idee?

                    Het is in elk geval een sativa

                    Comment


                      #11
                      Re: Iemand enig idee?

                      En hoe is je plant meegevallen? lekker rokertje of helemaal niet?

                      Comment


                        #12
                        Re: Iemand enig idee?

                        Ik denk dat-ie erin is gebleven.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X