Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort heeft een hash smaak?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort heeft een hash smaak?

    Korting op 420shop
    Ik had een tijdje geleden orange bud die op haar best naar hash smaakte. Later ging het meer naar sinaasappel smaken en ben ik afgehaakt.

    #2
    Probeer California hash plant es
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      https://www.cnnbs.nl/bud-babe-california-hashplant/

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik denk dat je dat gewoon als een advertentie moet zien.
      Als je genoeg schuift dan schrijven ze bij cnnbs een leuk stukje over je product.

      Een klein stukje van de pagina met advertentiemogelijkheden bij cnnbs :
      --
      Regelmatig schrijven wij ook in redactioneel verband over producten van onze adverteerders.
      Deze zogeheten content marketing is eveneens een extra en gratis service die is inbegrepen bij het afnemen van een banner.
      --

      Het gaat dus niet om kwekers met ervaring die dat schrijven, maar zelfs tante Sofia kan zo'n stukje hebben geschreven terwijl ze Utopia zat te kijken. Het gaat alleen om een product aan te prijzen ten faveure van een adverteerder.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ik ben heb de strain in men Stash voor het moment, niet slecht alhoewel de vergelijking zoals in het artikel ligt bij de smaak en geur, het effect is toch iets scherper dan hash. Ja weet ik wat de verkooppraat betrefd maar ik deelde omdat hij/zij movement het niet kon vinden en staat dus langs onder

    #3
    https://en.seedfinder.eu/strain-info.../Female_Seeds/
    of
    https://en.seedfinder.eu/strain-info/Blue_Hash/Dinafem/

    Die laatste zit wel Blueberry doorheen maar ik vond 'm erg goed.
    Beide niet te vroeg oogsten.

    .
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Bij deze soort wordt het afgeraden om haar binnen voor te kweken omdat ze anders in mei buiten al zou gaan bloeien, dit komt door haar semi-autoflower eigenschappen. https://www.wietzaadjes.nl/merken/fe...-female-seeds/

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Buitenkweek moet je ook eigenlijk helemaal niet binnen voorgroeien en 1 juni is vroeg genoeg om planten van 2m hoog te kweken.
      De Maroc die ik had ging niet vanzelf in bloei. Ik heb die een jaar als moeder gehouden, maar als ze het erbij schrijven dan zal het wel eh...
      Misschien is dat er bij latere badges in gekomen ofzo.

    • zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Wat is er mis met voorgroeien?

    #4
    Binnen voorgroeien kweek je zwakke plantjes mee.
    Het gaat ook elk jaar weer fout bij kwekers die plantjes van binnen naar buiten zetten.

    Een zaadje wat buiten gezaaid wordt in de volle grond levert een veel grotere en sterkere plant op.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      oke dat wist ik niet

      vorig jaar een paar kiemplantjes geplant maar door de droogte zijn ze doodgegaan.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Het kan wel natuurlijk, het wordt heel veel gedaan, maar binnen voorgroeien is niet de allerbeste manier, en als er een betere is zonder veel extra kosten/inspanning dan moedig ik liever dat aan

      Als je binnen voorgroeit zul je ze in ieder geval moeten afharden voor ze 24/7 buiten kunnen.
      Zoekterm "plant afharden" via google of je favoriete zoekmachine

    • zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Ik denk dat ik wel buiten kan zaaien, zeker met de root riot pods icm tensiometer. Gaat echt super lekker nu.
Bezig...
X