Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Royal Highness & Euphoria Royal Queen Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen Royal Highness & Euphoria Royal Queen Seeds

    Korting op 420shop
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met Royal Highness en/of Euphoria Royal Queen Seeds?
    Zo ja hoe bevalt het als je dit met recreatieve cannabis vergelijkt?

    #2
    Hoi Nicle. Ik heb de RQS Royal Highness wel eens in de buitenkweek gehad. Ik vond het een super lekkere wiet soort. Alleen vond ik de opbrengst tegenvallen maar och wat wat het een zalige wiet soort. Heel erg zoet van smaak en qua werking werd ik er erg ontspannen van. Een lichte roes maar zeer ontspannen zal ik maar zeggen.

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Nicle
      Nicle commented
      Editing a comment
      Je hebt ze trouwens ook al in 1 pot op DWC.
      Maar je zou eerst eens mijn kweekverslag kunnen bekijken.
      Zodra ze in de stekplug zitten begin ik mijn verslag

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ja klopt ik kweek maar 1 x per jaar buiten. Ik haal dan van mijn 5 planten zoveel af dat ik er het hele jaar mee kan doen. Het begint half mei en eind september kan ik dan oogsten. Geen gedoe binnen en gewoon op groene energie, de zon Als potten gebruik ik 12 liter Gamma emmers.

      Hier mijn verslag van vorig jaar: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...tical-mass-fem

      Leuk dat je een verslag gaat maken!

    • Nicle
      Nicle commented
      Editing a comment
      Ideaal dat je voldoende hebt aan 5 cannabis planten buiten voor het hele jaar. Dan zou ik het daarbij laten.
      Buiten kweken is lekker goedkoop.
      Bij binnenkweek, helemaal als je het echt goed wilt doen zoals ik, moet je veel investeren, veel weten, en dan komen de stroomkosten er nog eens bovenop.
Bezig...
X