Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aprils fools kortingen op RQS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aprils fools kortingen op RQS

    Korting op 420shop
    Beste mensen ik lees al hele nacht door alles en nog wat die ik wil weten en ik heb hier veel zaden liggen dat ik veel over moet weten bijvoorbeeld de royal gorilla en de sweet skittlez zijn warme klimaat zaden en ik wil ze gewoon buiten zetten ik ga veel problemen hebben als ik er geen kas rond zet denk ik maar goed we zien wel in juni...

    Wat ik dus zie is een grote korting op bepaalde zaden
    https://www.royalqueenseeds.com/content/129-promotions

    bijvoorbeeld royal cheese zaadjes pakje van 3 voor slechts 8 euro !!!
    CRAZYYYYY

    De royal jack auto 3 zaadjes voor 10 euro, en ik denk dat die echt wel de meoite is jack legend herer strain is altijd de moeite toch ?

    Maarja ik zat net op wietzaadjes te bestellen voor een 50 euro, enkel twijfel ik nog omdat ik nog 3 royal jack zaden heb en voor deze zomer heb ik nog 3 usa premiums

    #2
    Ja maarja royal queen seeds
    Internationale herma bank
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Socrannabites
      Socrannabites commented
      Editing a comment
      Wel jammer dat al mijn zaden van daar komen :p

      Ik geloof wel in de autoflowerings en ja die usa premiums dat zal misschien ook wel gewoon lukken aangezien dat gewoon doorverkoop is. Rqs staat toch zeker niet slecht in de beoordelingen over all time. ik zie dat wietzaadjes alles heeft overgepakt. ik heb al zaden op het oog daar ^^

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      wietzaadjes.nl
      is wel mijn favoriete, heel wat merken en soorten

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      als je nog meer keuze wilt moet je eens kijken op herbie seeds die komen van engeland komt toe in dvd doosje met reunie op
      daar heb je ook heel veel keuze heb er al besteld van daar en was er ook heel tevreden van
      https://www.herbiesheadshop.com/
Bezig...
X