Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growerschoice NL Hermies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growerschoice NL Hermies

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik post niet veel, maar dit vind ik best belangrijk. De verhalen over Growerschoice NL zijn dus echt waar.. Besloot een aantal maanden geleden (na wat goede reacties), toch voor zaden van Growerschoice NL te kiezen..
    Het gaat om de Weddingcake x Frosty Gelato Feminized .. Zijn er 50 besteld.. Ze hebben bij 3 verschillende mensen gestaan met al jaren kweekervaring..
    Op alle 3 de plekken zijn de planten hermaphrodite gegaan.. Daar heb ik een mail over gestuurd, maar beste Roel reageerde belachelijk.. Liet weten dat het ons eigen fout was, want had geen andere klachten... Aan vergoeding doen ze niet. Ze wilde wel nieuwe zaden sturen, maar begrijpen blijkbaar niet dat het vertrouwen weg is. 4 maanden weggegooid en voorlopig geen medicatie, word een zware tijd..
    Vind dat iedereen dit moet weten...
    Growerschoice? NEE!

    BennJii
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Tsjaaa dat is zelfde met royal queen seeds en ook met zamnesia geven ook altijd eerst de andere de schuld
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Is met zaden natuurlijk ook wel erg makkelijk om te doen. En het grappige is dat een hoop mensen ook snel zichzelf als eerste de schuld zullen geven. Zeker de beginneling.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja zowizo

    #3
    Nou....weggegooid is ook een groot woord.
    Je kunt deze in principe gewoon afbloeien, ondanks dat de THC productie wat lager ligt bij een plant die zaden maakt.

    Deze planten zou je nog prima de kristallen van kunnen zeven/ icen en dat dan voor verdere verwerking gebruiken.
    Je kunt dat bijvoorbeeld in boter verwerken zodat je er dingen mee kunt bakken of gewoon olie van maken.

    Zaden en mannelijkheid tussen de toppen zijn eigenlijk vooral vervelend als je de wiet gaat roken.

    Maar inderdaad, geld teruggeven doen ze niet, zoals de meesten.
    Kon je niet een ander soortje krijgen, eentje die ze zelf aanraden ?
    Als het bij 3 verschillende kwekers gebeurt is het geen toeval, lijkt me.

    Heb je al een review achter gelaten op de site van GC?
    Want daar zie ik alleen 3 positieve reviews.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Over welke shop hebben we het? Mag ook wel in pb

      #5
      Alleen bij zamnesia ontkiemproblemen gehad, kreeg nieuw zaad van mijn keuze.

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Yepp dit dus...
        Wel van hun huismerk maar je krijgt er wel netjes nieuwe voor

        Alleen jammer ze toch eerst op jou afschuiven en op jou ontkiemingsmanier

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Als je alle zaden op dezelfde manier ontkiemt, en er komt wat niet op, dan hebben ze weinig keus, helemaal als het oud zaad is dat ze gratis erbij doen.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja dat was ook wel mijn voordeel denk ik
        Ik kreeg wel te horen het me eigen schuld was omdat ik niet met de propogator werk.

        Maar idd klopt zeker rreppellsteel ik had alles op 1 manier gedaan en van 1 soort kwamen van de 5 zaadjes maar 1 uit

      #6
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja geld terug krijgen zullen ze nooit doen volgens mij...

        Tenminste nog nooit meegemaakt
        Idd vervangende zaden en dan zijn ze je tegemoet gekomen
    Bezig...
    X