Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fastflower zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fastflower zaadjes

    Korting op 420shop
    Heeft er iemand ervaring met fastflower zaadjes?
    ik zag deze verschijnen op diverse zaadbanken en deze zouden een volledige levenscyclus hebben van maar 8 weken.

    Maar bij autos zeggen ze ook vaak 9-10 weken en in werkelijkheid duren ze meestal langer dus vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft of even sceptisch is als ikzelf
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    #2
    Inderdaad. Mjah..als je ze 4 weken te vroeg oogst kan het wel.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja mijn verwachting van dit soort is een piepklein plantje maar op de fotos beloven ze bergen van goud uiteraard.
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


        #4
        Denk als het toch langer duurt dan wat ze beloven en de opbrengst laag is dan toch beter autos of photos.
        Anders heb ik net 2 jointjes na 2/3 maanden xD
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #5
          Die van sweet seeds gaan gewoon mee met mijn photosynthese planten. Er zouden autoflower genen in zitten, nooit iets van gemerkt. Heb ze besteld omdat ze niet anders te krijgen waren.

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Oh en laat u niks wijs maken. Trichomen moeten rijpen, daar kan je niet omheen. En dat duurt minimum 6 weken.

          #6
          Goede verhalen over fastbud
          geef geen garantie op het waarheidsgehalte blijven verhalen
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Ben daar ook tevreden over maar ze schieten na drie weken in voorbloei dus heel korte groeiperiode.
            heb er nu net 2 in de grond gestoken. Rhino Ryder en West Coast og.
            Men vorige was fast berry en die was op 10 weken klaar misschien een week te vroeg omgehaald denk Ik maar smaakte echt lekker.

          #7
          Welke gaat het over eigenlijk, want met google vind ik vanalles.

          Bij RQS ben ik gestopt met zoeken omdat ik helemaal in de war raakte van hun buitenaardse omschrijving van wat ze bedoelen met fast-flowering.



          Laat het even op je inwerken, en lees het dan nog een paar keer en vraag je af wat ze bedoelen

          de hoog gewaardeerde potentie van soorten met een top belichtingsperiode

          Voor ik verder afdwaal ..
          Welke zaden bedoel je precies, misschien zijn er al kweekverslagen van ?
          Als je die kunt vinden weet je al meer denk ik ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            Blijft goed zaadgeen geklooi met glibberzooi enz regulier zeg maar
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #9
              Tja, sommige webmasters halen de engelse teksten door de vertaalmachine om in het Nederlands te zetten.
              Daar gaat vaak de vertaling mank.
              ​​​​​​
              De groetjes..

              Comment


                #10
                NIET-ZELFBLOEIENDE, MAAR SNELLERE GEFEMINISEERDE SOORTEN

                ALLE NIEUWE EN SNELGROEIENDE CANNABISSOORTEN

                Welke stammen hebben we gebruikt voor onze ultrasnelle line-up? We bieden nu reeds snellere versies van Royal Cheese (Fast Flowering) en Honey Cream. En voor 2014 zullen we de zaadcollectie uitbreiden met twee nieuwe soorten: Speedy Chile (Fast Flowering) en Candy Kush Express (Fast Flowering).

                Een uit London afkomstig origineel gebaseerd op Skunk XL en de klassieke UK Cheese, zal Royal Cheese (Fast Flowering)nooit teleurstellen met zijn kenmerkende smaak, goddeloze geur en overvloedige opbrengsten. De snelgroeiende versie van Royal Cheese (Fast Flowering)Honey Cream, is een van onze meest populaire soorten. Met een dichte knopstructuur en zoete medicinale moleculen, kunt u de potentie van onze Honey Cream-hybride ruiken, zelfs voordat u het rookt. Mensen houden van Honey CreamSpeedy Chile (Fast Flowering) en Candy Kush Express (Fast Flowering) die er net op tijd voor een lente vol spannende nieuwe soorten zullen zijn. Met de erfenis van een ster als de Noord Californische O.G. Kush, biedt Candy Kush Express (Fast Flowering) een delicate zoetheid en energetische effecten. Onze Candy Kush Express (Fast Flowering) 2014 zal een snelle Candy-oogst mogelijk maken met optimaal krachtige buds.

                Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                Comment


                  #11
                  Last edited by Ketelhuis; 24 April 2019, 12:41.
                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment


                    #12
                    Speedy chile kan je gerust langere tijd laten groeien, in scrog, de bloeitijd kan natuurlijk altijd wat uitlopen als je niet tevreden bent over de trichomen waardoor je op 7 weken uit komt, maar dat heb je bij alle soorten wel eens.

                    Tevens klagen kwekers over dat zaad van rqs niet goed ontkiemt maar dat is bij mij nog niet voorgekomen.

                    Ik vind speedy chile een lekker pittig en fruitig zoet wietje en ik ga ook zeker de andere snelbloeiers proberen.

                    Comment


                      #13
                      Zouden ze dan misschien niet stellen na 7 weken bloei beginnen de trichomen misschien wat milky te worden en zogezegd klaar zijn.
                      Ieder heeft zen eigen high ik ben meer favo voor couchlock dus het rijpen duurt aanzienlijk langer dan iemand die een lichte high wil denk ik dan.
                      Hoe rapper je knipt hoe rapper je herbegint en dus zaad moet bij kopen.
                      Allles draait om zoveel mogelijk winst maken zoals alle bedrijven.
                      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                      5 lekkere grieten onder de zon

                      Comment


                      • Jamzieman
                        Jamzieman commented
                        Editing a comment
                        Zaad verkoop van sommige bedrijven is gelijk aan broodkwekers

                      • Ketelhuis
                        Ketelhuis commented
                        Editing a comment
                        Als ene dat lukt van zaad tot oogst in 8 weken milky/amber , hebben ze een nieuwe klant erbij haha

                      • Jamzieman
                        Jamzieman commented
                        Editing a comment
                        Allemaal larie en apekool
                    Bezig...
                    X