Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heimwee naar jaren 90 weed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Mijn volgende ronde wordt Super Silver Haze van Mr Nice, die ik voor de helft van de prijs kon krijgen.
    Die zadenbank behield nog een rijk terpenenprofiel in haar soortenbestand waar oldskolers melancholisch van worden,
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    Comment


    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Ik had een echte skunkgeur (kattenpisachtig) van hun Critical Mass, maar die is verloren gegaan en nooit meer terug gevonden Andere feno’s hadden dat wel, maar niet zo uitgesproken als die ene speciale. De hedendaagse skunkhybrides beroeren me amper, maar die van Shantibaba zijn nog echt skunk te noemen. Daarom neem ik nu een stek van iedere plant om iets potentieels goed te bewaren. Skunk x Haze is nog zo een ondergewaardeerd oldskool soortje.

      Nu heb ik een CBD soort van hen met “maar” 8% THC en 8% CBD, maar ik krijg daar toch een klopje van hoor. Zeer zware body stone die uuuuuren aanhoudt.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Klinkt goed! De Super Skunk van Sensi ben ik nog altijd gecharmeerd van. Men beweert dat het de echte is van weleer maar of dat waar is durf ik niet te zeggen.

    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Hork ik ben verknocht aan 1 zadenbank en blijf daarbij. Hun veilingen zijn mega verslavend. Iemand heeft daar al Neville Haze voor 12,5 euro kunnen krijgen, het is de echte aangezien Neville er werkte. Het bewaren van oorspronkelijke genetica is niet altijd makkelijk, maar ze hebben het daar toch maar geflikt. Mango Haze IBL wordt dan weer nooit onder de 200 euro geveild.

    #32
    Kijk denkbeeldig eens 2 maand verder.

    Neville
    20220404_222625.jpg
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    Comment


    • DCKFACELVRS
      DCKFACELVRS commented
      Editing a comment
      Dat ziet er denkbeeldig best goed uit!!

    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Ja heb haar gekloond. De geur is al zoals oldskool haze, houtachtig gedrenkt in petrol met een fruitige achtergrond. Volgende keer toch minder stikstof meegeven Ze heeft toegang tot net iets teveel.

      Oldskool weed is mijn absolute voorkeur.

    #33
    Er zijn veel terpenen verloren gegaan door soorten te feminiseren en zo gingen diverse fenotypes bij het bottlenecken verloren. Oldskool is vooral de jacht. Er werd veel meer tijd gestoken in het uitzoeken, parels werden dan via stekken overal verspreid en werden levende legendes. Het is best mogelijk dat ik het gewenste fenotype super silver haze niet terug vind tijdens de eerste zadenronde. Om die gewenste zoals vroeger te vinden moet ik zelfs misschien meer dan 20 zaden kiemen. Maar dat geeft toch allemaal een beetje meer dimensie aan de hobby, niet waar?
    Last edited by Sativied; 6 April 2022, 10:52.
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    Comment


      #34
      Zeer sjiek

      Comment

      Bezig...
      X