Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Jack

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Black Jack

    Korting op 420shop
    Info:

    We have crossed-bred our Black domina with an exceptional Jack Herer of pleasing and intense aroma similar to the haze of cathedral incense, resulting on one of our most powerful and highly productive plant.
    This variety produces long lateral branches plenty of abundant resinous buds giving the plant a sphere like form. This breed-crossing provides the plant a sweet aroma characteristic of black Domina that softens the deep incense aroma of our Jack.
    It has the great vigour of a hybrid, totally adapted to indoor conditions. Planted outdoor in earth, with enough sun, becomes a resinous and hairy monster as high as 3 metres.

    Growing method: Indoor / Outdoor.
    Sex: Female
    Genotype: Indica / Sativa Hibryd
    Region: Holland.
    Lineage: Jack Herer x Black Domina.
    Indoor Maturation: 61-65 days
    Outdoor Maturation: 1-15 October.
    THC: 15-20%
    Yield: 500-600 gr/m2 indoor. 500-700 gr/plant



    Jack Herrer.


    +

    Black Domina.



    =
    Black Jack.





    Hier kan je een indoor kweekverslag volgen de Black Jack (Kweker= Skytje )


    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace
    Last edited by Smokey; 6 April 2009, 14:14.

    #2
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3
      BlackJack buiten is niet zo'n goeie keuze ... vriend van me had er 5 buiten staan maar had veel last van TopRot 1/2 mogen weggooien

      Mazar van Dutch passion en Frisian Dew van Dutch Passion zijn in mijn vriendenkring al getest buiten en goed bevonden .
      Hadden nauwelijks toprot
      Last edited by growingslow; 1 December 2008, 19:18.

      Comment


        #4
        Ik ben nu bezig met een black jack kweekje, volgende week zet ik ze in bloei. Tot nu toe gaat alles goed. Aanvullingen volgen in de toekomst.
        Greetz

        Comment


          #5
          Blackjack is a strain of marijuana that was developed in England. The strain is currently being extensively inbred to create a stable variety that produces consistent, uniform growth and quality from each seed. It has been developed from two of the worlds most infamous strains and it certainly packs a punch. Although the product is very indica bias, and can put you in a state of perpetual 'couchlock' when chain smoked, it has a euphoric effect due to one of its parents being the perfect blend of sativa and indica (75% sativa dominant). The outcome is an 85%-15% indica dominant strain which produces a deluge of glistening trychomes whilst flowering. A Cannabis sativa plant The drug cannabis, also called marijuana, is produced from parts of the cannabis plant, primarily the cured flowers and gathered trichomes of the female plant. ...
          Greetz

          Comment


            #6
            Zo zien mijn black jack'jes er uit

            Nog een drietal weken te gaan
            Attached Files
            Greetz

            Comment


              #7
              Wow ziet er al goed uit, mijn 2 staan nu 16 dagen op 12/12 en zijn een van de eerste die haartjes vertonen, maar ben je wel zeker dat dit een soortje is die erg groot word?
              Ze staan bij mij tussen Amnesia-Haze, PPP en Flo en zij zijn voor de moment een van men kleinere maar wel schoon struikjes .

              Ik verwacht er veel van hopelijk stellen ze me niet teleur.

              Hoelang ga jij ze laten bloeien? Ik dacht dat ze op 8weken wel klaar zouden zijn?
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Nee, ze worden zeker niet zo groot (al beslis je dat voor een stuk zelf). Heb ik dat ergens gezegd mss dat ze groot worden? Ik heb ze na een week of twee voorgroei al in bloei gezet. De kleinste is een ongeveer een meter en de grootste anderhalve meter. Ik zit nu op 7,5 weken bloei en denk dat er twee bijna klaar zijn. Ik zal toch nog even wachten om te oogsten want ik heb er een paar die wat achterkomen. Sommige bronnen zeggen voor black jack acht weken, andere negen weken. Ik bekijk de trichomes om te weten wanneer het oogsttijd is. Bedankt voor de feedback en nog veel succes met je kweekje.
                Greetz

                Comment


                  #9
                  Re: Black Jack

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                  Wow ziet er al goed uit, mijn 2 staan nu 16 dagen op 12/12 en zijn een van de eerste die haartjes vertonen, maar ben je wel zeker dat dit een soortje is die erg groot word?
                  Ze staan bij mij tussen Amnesia-Haze, PPP en Flo en zij zijn voor de moment een van men kleinere maar wel schoon struikjes .

                  Ik verwacht er veel van hopelijk stellen ze me niet teleur.

                  Hoelang ga jij ze laten bloeien? Ik dacht dat ze op 8weken wel klaar zouden zijn?

                  bij mij plus minus 1m hoog, dus niet echt groot vind ik...
                  maar ze ziet er wel zeer lekker uit lol

                  Comment


                    #10
                    Re: Black Jack

                    de black jacks van sweet seeds zijn hier aan het ontkiemen ,samen met 5 nivana supergirls
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #11
                      Re: Black Jack

                      HIER ook nog een kweekje ivm Black Jack die loopt

                      Greetzzz

                      Jona

                      Comment


                        #12
                        Re: Black Jack

                        Iemand de autoversie al geprobeerd?

                        Comment


                          #13
                          Re: Black Jack

                          Auto's ben ik persoonlijk geen fan van. Als je de plaats hebt gewoon regular flowersoortjes zetten .

                          Comment


                            #14
                            Re: Black Jack

                            Heb den blackjack al binnen gehad en vond het een zeer lekker wietje.
                            Zet altijd paar auto's buiten int seizoen,Kwestie van bezig te zijn en al iets te roken te hebben,En,Het is leuk om er mee bezig te zijn..
                            Was gewoon benieuwd naar die autoblackjack Jona,Zou leuk zijn hem nog ns te roken.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X