Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort voor vensterbank-kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort voor vensterbank-kweek

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Ik ben voor vensterbank/tent (zonder lampen) op zoek naar een gefeminiseerd autoflower (dit laatste is geen vereiste) wietzaad. Het effect waar ik naar op zoek ben is 30% ontspannend 70% lekker high. Ik heb al een aantal uren gegoogled, maar het grote aanbod maakt het voor mij moeilijk te weten welke soort ik het best kan aanschaffen. Suggesties?

    Dank alvast!

    #2
    Heb je de zoekfunctie op seedfinder gezien ?
    https://en.seedfinder.eu/search/
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      hallo welkom, fastbuds heeft goede autoflower seeds, ze doen ook enkel autoflowers en heb al goede reviews gelezen over hen, mn volgende kweek is de lsd 25 die ze in hun lijn hebben, je kan ook steeds op leafly vinden wat je nodig hebt

      Comment


        #4
        Is dit iets?

        https://www.dutch-headshop.nl/wietza...-dutch-passion

        Comment


          #5
          ik ben op t moment gorilla glue auto van het huismerk van DHS aan het groeien misschien die proberen + die is goedkoper en je krijgt 5 zaden

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kustbeest View Post
            ik ben op t moment gorilla glue auto van het huismerk van DHS aan het groeien misschien die proberen + die is goedkoper en je krijgt 5 zaden
            Ik zoek denk ik toch iets meer een high, maar wellicht probeer ik deze ook wel. Dank voor de suggestie!

            Comment


            • kustbeest
              kustbeest commented
              Editing a comment
              de high kan je grotendeels bepalen door oogstmoment dacht ik, milky trichs voor high hoe meer amber de trichs hoe stoneder als ik het goed begrepen heb

            • SweetMango
              SweetMango commented
              Editing a comment
              Ja hoor, als je eerder oogst dan heb je een meer energy high dan een couch lock
              Wat kustbeest zegt, het is echt het bepalen van je oogst moment.

            #7
            Je moet een soort hebben die ondanks het gebrek aan licht nog steeds aardige toppen weet te ontwikkelen, ik zou niet weten welke soort dat doet.
            Een vriend van mij kweekte vroeger ook in de vensterbank. Je moet natuurlijk geen top oogst verwachten, maar hij haalde er toch ieder jaar een paar leuke toppen vanaf en als je gebruik niet zo groot is, zou het genoeg kunnen zijn om een jaar mee door te komen.

            Succes met je zoektocht!

            Comment


            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Oh dat scheelt aanzienlijk ja

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Oh daś wel even handig om erbij te zetten dan, hahahahaha
              Kan je daar gewoon zaden bestellen dan ?

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Autoflowers dus, die worden niet zo groot, maar wat ze onder jullie zon doen wordt interessant.

            #8
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...00#post1436900

            Nee, maar ik ben in oktober in NL en neem een zaadje of 3 mee in een zak met rummikub stenen. Mochten ze de zaadjes zien, heb ik al een mooie verklaring bedacht.

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              zou je dan niet direct 10 zaadjes mee nemen? Wellicht komt er 1 niet op, of heb je slechte genetica ofzo.
              Zeker met afjes heb ik er nog regelmatig mongooltjes tussen zitten.

            #9
            10 zaadjes zijn wat moeilijker te verklaren as per ongeluk...

            Comment

            Bezig...
            X