Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RQS royal queen seeds .... best geen kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    RQS royal queen seeds .... best geen kopen

    Korting op 420shop
    ik weet niet wat er scheelt maar ik had mijn broer gewaarschuwd geen zaden te kopen bij RQS
    zo hij had begin de zomer plantjes gezet en geen enkele van de 5 wilden bloeien

    omdat het zijn eerste keer was dacht ik dat hij iets mis gedaan had ik had er toch staan in mijn serre buiten zo ik zei
    geef de zaadjes aan mij zal ik ze doen dan gaan ze zeker niet dood voor ze gaan bloeien

    ik heb de plantjes op 1/7 overgepot naar hun 5 Liter potten en dan in 11Liter potten
    het gaat over het soortje diamont jack auto

    nu zijn we 10/9 dus 2 maand en 10 dagen later en de platen tonen nog altijd geen bloei voor auto's ?????
    straks ff mails sturen van de shop waar hij ze gekocht geeft
    denk dat er weiig anders opzit dan ze in de vuilbak te smijten mijn broer heeft er nog 5 staan juist het zelfde die al 1 maand ouder zijn komt ook geen bloei aan grrrrrr

    makelijk zulke zaden verkopen geld opstrijken en er komt iets aan
    dan zijn al 10 zaden voor de vuilbak gelukkig zijn ze opgekweekt met de zon de eerste 5 was met lampen grrr jammer van de eletriek

    IMG_8291.JPG IMG_8292.JPG IMG_8293.JPG
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2
    Da's mooi ruk. Of ze hebben de verkeerde zaden verpakt of die strain is niet stabiel, maar ik gok op het eerste.
    Ff vraagje, waarom heb je die onder die lampen niet op 12/12 gezet?? (ervan uitgaande dat het een femizined of regulier soortje is). Deze kun je ook wel laten staan in dat kader; als de lichturen afnemen zullen ze toch wel een keer in bloei slaan lijkt me.
    Hou ons op de hoogte van de reactie van RQS als je wilt.

    Comment


      #3
      Hhhmmzzzzzz geen herma's???
      serieus???

      tsjaaa rqs he.....
      wel balen man
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        Diamond Jack zie ik niet bij RQS.
        Ik denk dat het de Royal Jack is ?
        Dan zou het nog steeds apart zijn, want er is geen fotoperiode Royal Jack, dus ze kunnen ook niet verwisseld zijn of het moet iets heel anders zijn.
        Maar dan zou de hele batch zo zijn, dan zouden er meer kwekers last van moeten hebben.

        Ze zijn wel flink gestrekt. Dat zeil houdt aardig wat licht tegen.
        Maarja dat zou voor autoflowers niet uit moeten maken voor de groeiperiode, die zou vast moeten liggen in de genetica.

        Ik ben ook wel benieuwd hoe ze zich hieruit praten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Nu ben ik heel nieuwsgierig geworden Ipie

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Hier bestel ik al vele jaren, prima verzending en kwaliteit!
          https://suzyseeds.com/nl/wietzaden/feminized

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          www.vislokvoer.nl zit op hetzelfde adres, misschien doen ze daar de ouwe zaden in ?
          Oh, zeefdrukkerij Chambon zit daar ook. Kun je meteen een mooi stuk zeefdoek bij je zaadjes meebestellen ?
          Suzy is wel een bekende verkoper, wel een beetje aan de prijs.

          Volgens google zitten er nog veel meer bedrijven op dat adres trouwens.

        #5
        Ik persoonlijk heb geen slechte ervaring met rqs zaad, maar ben ook benieuwd naar wats kebeurd.

        Comment


          #6
          Hier nog iemand met alleen maar goede ervaringen met RQS. Heel benieuwd naar wat er is verkeerd gegaan.
          ​​​

          Comment


            #7
            smoker2002 Heb je de verpakking nog?? Zoja, is dat een originele RQS verpakking of niet?

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              ja zaten in orginele verpakking ze zijn 2 weken geleden in bloei gegaan rare planten

            #8
            Hoe zijn de zaden van Zambeza dan? Als je ff speurt kom je voor beide, zowel rqs als zambeza uit op Snorkel Spain

            De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Topic gaat over rqs.
              Over andere zaadmakers zijn ook topics en zo niet, dan maak je er eentje

            #9
            Ff een vraag tussendoor... hoe is jouw kasfolie er aan toe?? Die van mij is helemaal vergaan in 1 zomer, terwijl de vorige 3 jaar meeging... De bovenkant is 1 grote gatenkaas bij mij.

            Comment


              #10
              Wel kan het niet zeggen is mijn 2 de serre al deze zomer eerste is kapt gegaan in storm en 2 de na 14 dagen folie aan storm touwen door gescheurd zo zal volgend jaar serieuze kopen en gn serres meer van 58 euro
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • Meglow
                Meglow commented
                Editing a comment
                ah... zodoende... die van mij is iets duurder, maar dat mocht ook niet baten

              #11

              Comment

              Bezig...
              X