Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

    Korting op 420shop
    kreeg onlangs een emailtje, van de heren van greenhouse, en nog een partner van hun met welke niewe soorten we komende maanden kunnen verwachten.

    Exodus Cheese.
    Super Bud.
    Ladyburn 1974.
    Critical.
    Green House Skunk.
    Diamond Girl.
    Money Maker.
    Critical Autoflowering.
    Kalashnikova.
    Ice Dream.
    Pure Kush.
    Moby Dick.
    The Doctor.

    Work in Progress at the Green House Seed Company in Amsterdam...

    Blue Dream.
    Caboose.
    707 Head Band.
    Grand Daddy Purple.
    Pineapple Trainwreck.
    Snow Cap.
    Afgooey.


    greetzz staff

    #2
    Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

    we weeten weeral ze wad we kunne kweeken ze volgend jaar grt

    Comment


      #3
      Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

      Oorspronkelijk geplaatst door kabouter flip View Post
      we weeten weeral ze wad we kunne kweeken ze volgend jaar grt
      Grand Daddy Purple.
      Pineapple Trainwreck
      Diamond Girl

      die zul je volgend jaar bij mijn buitenkweek zien flip

      Comment


        #4
        Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

        Kalashnikova.
        Ice Dream.

        Lekkere namen iig, nu kijken hoe ze smaken!

        Comment


          #5
          Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

          die Ice Dream lijkt me ook wel wat , heb wel eens Ice gekweekt en dat was een heel lekker lichamelijk stoned weedje
          Bieden ze wel eens zaden aan om te testen , want dat lijkt me wel wat


          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

            je mag ze testen tegen kostprijs
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

              Grand Daddy Purple die spreekt me erg aan net zoals de rest trouwens

              Comment


                #8
                Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

                damn GDP komt naar Nederland, ze halen wel heel veel vanuit de US over de greenhouse. niet dat et slecht is maar ik wil wel de geschiedenis achter elk soortje weten aangezien daar in de USA ook een hele underground scene is.

                Comment


                  #9
                  Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

                  Blue Dream.
                  Caboose.
                  707 Head Band.
                  Grand Daddy Purple.
                  Pineapple Trainwreck.
                  Snow Cap.
                  Afgooey.

                  allemaal gepikt uit california!! ik ben geen fan van greenhouse maar dit is geen misselijke opstelling!! stuk voor stuk wereld beroemde strains!! je zult echter nooit een zuiver exemplaar krijgen! ze kruisen alles met een opbrenger....
                  NO PANIC... GO ORGANIC !

                  Comment


                    #10
                    Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

                    maakt niet uit dat het niet ras zuiver is, zolang het goede compacte en dikke toppen opleverd ben ik tevreden

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Zeemlapje View Post
                      damn GDP komt naar Nederland, ze halen wel heel veel vanuit de US over de greenhouse. niet dat et slecht is maar ik wil wel de geschiedenis achter elk soortje weten aangezien daar in de USA ook een hele underground scene is.
                      hun scene is velen malen groter en beter!! nederland is niks vergeleken met california! hun gaan vooruit wij achteruit.
                      en indd GDP!! dat is een heeele bijzondere strain ik heb de eer gehad om een stukje te roken en zoiets is hier niet te krijgen. een ware collecters item!
                      geld ook voor de 707 headband(sour diesel x OG kush).

                      Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                      maakt niet uit dat het niet ras zuiver is, zolang het goede compacte en dikke toppen opleverd ben ik tevreden
                      bij mij als connaisseur en strain-collecter gaat kwaliteit voor kwantiteit. voor mij is dit een passie met liefde voor de plant en de cultuur eromheen!

                      ik geef niet om geld of grote opbrengsten.. zuivere cannabis dat gecultiveerd word met het hart is het enige wat teld voor mij.

                      maar ieder zn ding natuurlijk
                      Last edited by ceBep; 27 October 2010, 23:11. Reden: dubbel post
                      NO PANIC... GO ORGANIC !

                      Comment


                        #12
                        Re: Niewe Soorten Zaden die in Komende maanden gaan uitkomen hier.

                        bij mij als connaisseur en strain-collecter gaat kwaliteit voor kwantiteit. voor mij is dit een passie met liefde voor de plant en de cultuur eromheen!

                        ik geef niet om geld of grote opbrengsten.. zuivere cannabis dat gecultiveerd word met het hart is het enige wat teld voor mij.

                        maar ieder zn ding natuurlijk[/QUOTE]

                        het gaat me niet erom, het gaat me om de buds zelf en de smaak, en de plant in zijn geheel.

                        en als een ware strain collector wat je bent, weet je ook dat de MONEY MAKER al jaren oud weer is inmiddels. ik heb de money maker gehad.

                        en geloof me dat het een pracht exemplaar is, waar veel soorten absoluut niet tegen op kunnen.

                        Comment

                        Bezig...
                        X