Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowlife - Auto White Russian

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowlife - Auto White Russian

    Korting op 420shop
    Auto White Russian

    Soort: dominant indica
    Groei: ongeveer 30 dagen
    Oogst: na 70 dagen
    Hoogte: tussen de 25 en 40 centimeter.
    THC: 22%

    walrusoogst 002.jpgwalrusoogst 010.jpg
    21sep 006.jpg5okt 007.jpg5okt 010.jpg
    awr3_4 003.jpgawr3_4 010.jpgawr3_4 012.jpgawr3_4 009.jpg
    awr3_4 013.jpgawr3_4 018.jpg

    #2
    Re: Lowlife - Auto White Russian

    Schitterende plantjes! Nou ff wachten tot ze in ut tuincentrum staan..

    Comment


      #3
      Re: Lowlife - Auto White Russian

      heb je ook een rookverslagje

      Comment


        #4
        Re: Lowlife - Auto White Russian

        prachtige plant.

        hoeveel droog kwam er vanaf?
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Re: Lowlife - Auto White Russian

          Bedankt voor de interesse!

          Nu vooraf: dit was mijn eerste kweek in mijn wietvriezer (Philips Weedpool) 40cm x 40cm x 70cm met uiteindelijk 172W aan spaarlampen. Uiteindelijk, want deze planten hebben nogal wat meegemaakt. Eerst buiten, dan binnen onder TL, dan terug buiten, dan in de wietpoel. Was echt aan het experimenteren en had aanvankelijk helemaal de bedoeling niet om binnen te kweken. De bedoeling was de wietvriezer is op onopvallende wijze per jaar honderden euro's uit te sparen aan wietonkosten en nooit meer naar de shop te hoeven. Dat leek mij een lange termijnopdracht, maar valt goed mee. Van mijn eerste rondje wietpoel heb ik 45g droge wiet geoogst. Da's best ok, gezien ik een aparte voorkweekruimte gebruik en dus om de vijf weken ofzo minder 4 planten kan oogsten. Als ik daarom met wat oefening 10g per plant kan oogsten, ben ik waar ik zijn wil. Het is voor mij dan ook zoeken naar een goede soort met constante opbrengst.

          Auto White Russian review: een prachtige plant, overduidelijk indica, vrij sterk en niet te gevoelig aan voeding en niet te groot. Eigenlijk een droom voor de microkweker. Nu de vier planten die je hierboven ziet presteerden nogal verschillend. Eentje bleef al heel vroeg klein (1e rijtje foto's) een leverde droog zo'n kleine 5g op. De tweede en de derde rijen zijn twee planten die het deden zoals je mag verwachten. Toch worden ze maximum 30cm groot als je het licht dichtbij plaatst. De laatste was ook niet ok, bleef kleiner, maakte bovenaan geen bladeren aan, kreeg massa's gigantische stuifmeeldraden, maar heel weinig thc. De andere drie planten waren wel echte thc bommen.

          Vergelijking met Easy Bud (Royal Queen) en Lowryder 1 (Joint Doctor): de andere twee soorten in de wietpoel. Zeer verschillend. Zoals ik zei: AWR is indica, indica, indica, dus een zeer compacte dikke wietstaaf met weinig korte vertakkingen. Lowryder en Easy Bud leverde droog zeker meer wiet op, maar groeiden breder en hoger. Heb die dan ook geregeld moeten bijsnoeien. Als ik nog AWR zet, zou ik er toch meer dan 4 op dezelfde oppervlakte willen zetten. De betere Russen (2 van 4) leverden ook naar de 15g per plant droog, maar die andere twee magere stokkies brengen het gemiddelde per plant op 10g.

          weighing 003.jpg
          twee zitten al in potten, twee hangen te drogen

          Rookverslag: er.. wat?
          Last edited by albes; 23 October 2010, 19:28.

          Comment


            #6
            Re: Lowlife - Auto White Russian

            Woooo, ziet er goed uit en deze ben ik aan het kweken in mijn pc microkweektje. Thanks voor de info
            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X