Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkoop zaad seedstockers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    6 gestoken 6 komen piepen so far so good.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #17
      Ik heb ook hun feminised mix pack gekocht. Bij mij zitten ze wel apart verpakt. Ik heb blackberry gum, powerplant x skunk, black domina x northern light en chocolope gekregen 20 zaden voor 15€ en een golden haze zaadje als freebie.
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        En al allemaal gestoken en hoe was de ontkieming.
        Die van mij geen naam wat jammer is maar voor die prijs

      • smokey_72
        smokey_72 commented
        Editing a comment
        Momenteel heb ek 3x blackberry gum, 1x skunk x powerplant en 1x missing in Barcelona in mn kastje staan. De eerste 2 zijn van seedstockers de laaste is van eva seeds. Ze zijn allemaal ontkiemt in 2d tijd, maar 1 skunk is niet boven gekomen vandaar 3x blackberry

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Misschien foto van die BlackBerry gum die wil ik ook El is proberen.

      #18
      ik ga is mail sturen hoe het komt dat ze nu echt allemaal mixt zijn en zonder naam misschien reden voor i do no.
      ben blijkbaar de eerste die dit voor heeft
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Tsjara
        Tsjara commented
        Editing a comment
        Ben nieuwsgierig naar de reactie

      #19
      Apart, keep us up to date

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Zal hierop de mail zetten die ik terug krijg grtss

      #20
      Had er enkele maanden geleden ook mix pack AFjes gekocht en deze kwamen ook in 1 zakje toe zonder namen enz ... Heb er nu 4 in bloei staan maar weet dus niet wat ...

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Ik dus ook vind het niet zo erg maar is altijd wel leuk anders hadden ze het beter mistery feminized pack genoemd,in alle geval heb een mail gestuurd en ga respons hier posten.
        Misschien verslagje aan het maken over de kweek?

      • Tsjara
        Tsjara commented
        Editing a comment
        Jamzieman Nee, geen verslagje deze keer. Volgend kweekje wel want dan doe ik de eerste keer geen AFjes ... Heb deze keer zaadjes besteld bij hy-seeds, prijs viel daar ook goed mee en toch vele reviews terug te vinden ...

      #21
      allright dan zal ik zeker is gaan checken.Hy-seeds zei je gaan we is checken.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        enkele verpakking of mixt pack?

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        M'n comment was in reactie op hy-seeds. Zelf de soortjes uitgekozen dus, die uiteraard gelabeld zijn/waren

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        ok i see

      #22
      Ben benieuwd

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        mail is verzonden nu wachten op antwoord voor de rest ook tevreden van kwaliteit niks te zeggen.

      #23
      Heb er voor te proberen 2 bijgezet als zaailing en ineens op 12 12 gezet benieuwd wat dat geeft
      Attached Files
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #24
        Jamzieman ik heb ng een mail teruggevonden op mn oude email acount waarin ze het melden dat ze vanaf 1 juni of 1 juli het hebbn aan gepast ga eens kijken om hem hier te posten

        Gevonden:
        We’ve decided to change the format of our Mix Packs. From June 1 we will not label the seeds per strain anymore but we will make tubes with 20 random seeds. We do keep offering a choice between Fem and Auto seeds. You won’t know what variety they are, but you can be sure we’ve selected the best quality product for you to enjoy !!
        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Ok dat weten we dan ook weer vind het beetje jammer maar tegelijkertijd wel spannend.zullen zien wat er van komt.Heb er 2 n de tent en 4 aan een maat gegeven.
          thnks voor de respons smokey

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          @kroketje of misschien mistery indica of... rare keuze ineens maar neemt niet weg nog steeds goedkoop.

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          Kroket ze hebben een auto mix pack een fem mix pack en een sativa mix pack werk nu al een jaar met deze leverancier en heel tevreden over zeker de prijs ontkieming en snelle levering

        #25
        Bij mijn 4 dames in bloei is er eentje die ietwat paarse toppen krijgt. De andere 3 lijken op elkaar ... Best wel spannend maar was toch de laatste keer dat ik ze kocht. Als beginner weet ik liever wat ik zet en mogelijks kan verwachten

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          begrijp ik,ikzelf hou van wel wat mysterie.
          Mooi die paarse toppen mijn strawberry begint ook te verkleuren naar rood altijd mooi om te zien een kleurijke tuin

        • Cookies
          Cookies commented
          Editing a comment
          Bij mij werd 1 van de blackberry bubble auto paarsig

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          daar wil ik wat naar streven eens een mooi kleurijk boeket van ganja voor men fotoalbum.

        #26
        Misschien een beetje laat maar hoe was de uiteindelijke opbrengst?
        zit er over na te denken het te kopen maar ben benieuwd hoe jij het vond?​

        Comment


          #27
          spectra ik werk al enkele jaren ik heb een opbrengst in de tent met 12 auto's ongeveer een 250 gram droog en buiten met de 20 mix pack ( 16 gebloeid ) in open grond indica had ik een 332 gram droog

          maar de prijzen beginnen ook omhoog te gaan ze
          vroeger waren hun duurste zaden 5.95 stuk nu hebben ze ook al zaden van 7.99 stuk

          maar ze hebben ook zaden van 1.25 stuk zoals northerlight ... critical ...

          het handig is dat ze iedere maand andere aanbiedingen hebben aan zeer scherpe prijzen en goeie kwalitieit zaden

          en idd de auto mix pal is enige die is gelabeld vind ik ook iets minder maar waar vind je nog 20 zaden voor 15 euro

          gisteren nog gekeken naar op hun site sweet auto mix die zijn wel gelabeld dat zijn Candy Dawg - Blackberry Gum - Sherbet - Cookies and Cream
          van elke strain 3 seeds voor de prijs van 23.97€ ipv 47.94€ ik zouw zeggen niet twijfelen en proberen

          zaden hoeven niet zo duur te zijn
          Last edited by smoker2002; 21 April 2021, 05:02.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment

          Bezig...
          X