white widow , de enige echte!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Billy Balhaar
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2010
    • 16

    #1

    white widow , de enige echte!

    Korting op 420shop
    zeker een sterke wiet. vaak gehad dat als ik hem in me eentje rookte dat ik op de helft van de joint al knetter genoeg was en om liever liet liggen. scherp in je keel, maar een sterke lekkere stoned. je word er wel duf van
    Attached Files
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #2
    Re: white widow , de enige echte!

    als dat je plant is van de fotos, en je haar zo heb geoogst vind ik niet gek dat ze hard inslaat haha greetzz

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: white widow , de enige echte!

      Is dat jouw plant op die foto's ?
      Die kan nog wel even. Hoop niet dat je die al geknipt hebt.
      Scherp in je keel ? Da's ook niet zo fijn.
      Kun je heel goed voorkomen met andere (betere) voeding, en laatste 10 dgn alleen water.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Billy Balhaar
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • May 2010
        • 16

        #4
        Re: white widow , de enige echte!

        ja dat is mijn plant op de fotos, maar die zijn al weer een flink tijdje trug gemaakt. ik denk dat ik ze ongeveer 2,5 week na het make van die fotos heb geknipt. ik heb hem ook 7 dagen gespoeld met water inderdaad. maar ik denk dat het gewoon de smaak van de wiet zelf is ik vind elke white widow wel degelijk scherp. k heb bio-grow gebruikt, die had een huisgenootje nog liggen.
        dit was mijn eerste kweek en ik moet zeggen ik heb gaandeweg veel geleerd haha. er kwam droog net iets minder als 45 gam af. =)

        Comment

        • DarkSide
          Big Bongmaster
          Member
          • Oct 2010
          • 380

          #5
          Re: white widow , de enige echte!

          Oorspronkelijk geplaatst door Billy Balhaar
          ja dat is mijn plant op de fotos, maar die zijn al weer een flink tijdje trug gemaakt. ik denk dat ik ze ongeveer 2,5 week na het make van die fotos heb geknipt. ik heb hem ook 7 dagen gespoeld met water inderdaad. maar ik denk dat het gewoon de smaak van de wiet zelf is ik vind elke white widow wel degelijk scherp. k heb bio-grow gebruikt, die had een huisgenootje nog liggen.
          dit was mijn eerste kweek en ik moet zeggen ik heb gaandeweg veel geleerd haha. er kwam droog net iets minder als 45 gam af. =)
          white widdow heeft vind ik net een plant met een zeer zachte smaak
          de meenste toch scheelt ook van keer tot keer, maar over algemeem zeer zacht
          en 45gram van 1plant?
          <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
          <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

          Comment

          • Billy Balhaar
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • May 2010
            • 16

            #6
            Re: white widow , de enige echte!

            ja zoeits, heb em denk ik wel iets te lang door laten groeien. zoals ik al zei dit was men eerste kweek en ik had egt geen id hoelang je ze moest laten groeien..ze hebben al die tijd onder een metaal halide lamp gestaan , ook omdat ik nog geen hps had. bij elkaar denk ik net geen 2 maanden

            Comment

            • kweker
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 1389

              #7
              Re: white widow , de enige echte!

              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment

              • mister frank
                Retired
                • Nov 2009
                • 785

                #8
                Re: white widow , de enige echte!

                bij mij proefte die eveneens zeer zacht, en zou hem graag nog is keertje willen roken is zeker wl is een leuk wietje maar niet voor elke dag vind ik persoonlijk, white widow kan namelijk zeer hard aankomen als je er niet met oppast

                Comment

                • KrisChronic
                  Big Bongmaster
                  • May 2011
                  • 382

                  #9
                  Re: white widow , de enige echte!

                  DSCF8030.jpgDSCF8020.jpgDSCF8019.jpgDSCF8055.jpgDSCF8054.jpgDSCF8021.jpgDSCF8029.jpg
                  WW heerlijk wietje lekker sterk over het algemeen,met een narco stoned sweeeeet
                  Maar wat ik mis in deze topic zijn meer fotos van verschillende stadia van de planten.
                  ik heb namelijk een soort die voor mij onbekend is maar waarvan ik denk dat het een WW is.
                  Kan iemand dit voor mij bevestigen of mij vertellen wat voor soort het is.
                  alvast bedankt.


                  greetzz

                  Comment

                  • SmokingSjilder
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jun 2010
                    • 51

                    #10
                    Re: white widow , de enige echte!

                    White widow is een zalig soortje De paradox in Weert staat er trouwens voor bekend, zeer sterk
                    A friend with weed, is a friend indeed

                    Comment

                    • LegalizeIt
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jun 2010
                      • 50

                      #11
                      Re: white widow , de enige echte!

                      laatst ng white widow bij de paradox gehaald..wt is die zalig zeg

                      sterke smaak, supernice effect..dikke aanrader

                      peace
                      I know a place..where the grass is really greener

                      Comment

                      • Billy Balhaar
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • May 2010
                        • 16

                        #12
                        Re: white widow , de enige echte!

                        ik heb nog wel wat foto's op een usb staan. ik zal dalijk een paar fototjes van haar in de groei en bloei uploaden.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: white widow , de enige echte!

                          Mooi, dan kun je er meteen wat meer van vertellen, bijvoorbeeld van welke breeder deze WW is.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • DaGanjaMan
                            Retired
                            • Oct 2011
                            • 13

                            #14
                            Re: white widow , de enige echte!

                            Ik koop mijn White Widow altijd bij Sky High in Rotterdam. Echt super wietje, ik word er in ieder geval lekker snel stoned van.
                            Maar voor als je zelf wilt telen, zijn het dan makkelijke planten en groeien ze snel?!

                            Comment

                            • Billy Balhaar
                              Junior Stoner
                              Nieuw Lid
                              • May 2010
                              • 16

                              #15
                              Re: white widow , de enige echte!

                              plantjess 022.jpgdakkapel 007.jpgplantjess 070.jpghier wat fotos van ooen die nog jonger was. beetje laat margoed..

                              Comment

                              Bezig...