Strain die tegen warmere temperaturen kan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Freedom1984
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 245

    #1

    Strain die tegen warmere temperaturen kan?

    Korting op 420shop
    Zoals in men vorige post gemeld heb ik moeite om temperatuur in men kastje onder controle te houden.

    als ik wat opzoek en lees vind ik wel artikels ivm in warmere klimaten kweken ( buiten).
    kunnen die soorten dan ook in een kweekkast beter tegen hogere temperaturen?
    zoals bubba Kush / Super silver haze,..

    thx voor de reacties!
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Wat noem jij laag of hoog?

    Comment

    • Freedom1984
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2018
      • 245

      #3
      28 a 30 graden,
      met soms piek van 31,...

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        alle haze is goed
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Freedom1984
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2018
          • 245

          #5
          Dus haze soorten zijn beter bestand tegen warmere temperaturen?

          thx voor de reacties!

          Comment

          • Nederhigh
            Super Grower
            Lucky Member
            • Apr 2012
            • 1834

            #6
            Sativa soorten in het algemeen kunnen beter tegen warm weer dan indica soortjes.
            Haze is sativa dominant, dus vandaar.

            Comment

            • Freedom1984
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2018
              • 245

              #7
              Thx al voor de info!

              benieuwd wat die Sweet zz auto gaat doen ,
              temperatuur krijg ik niet onder controle.

              of is het de moeite niet waard om verder te doen als het te warm blijft?
              en gewn opnieuw beginnen ?
              wat denken jullie?

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • mafferd
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 1709

                #8
                Een autoflower zet je buiten en vraagt binnen ook om 18-20 uur licht aan wat je warmte huishouding ook niet ten goede komt. Als je een Haze soort neemt kun je deze zelfs op 11/13 regime houden scheelt je weer een extra uur de lamp aan zetten en teveel warmte op bouwen.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Elke soort kan 30 graden wel hebben, mits je ze gezond kan houden.
                  Mja, dan moet je geen autoflowers binnen kweken inderdaad, dan kunnen ze gewoon op 12/12 met de lamp aan tijdens de nacht.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Nonsense
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 1724

                    #10
                    Geen paniek in me kas word het soms wel eens 45 graden ze gaan zomaar niet dood .

                    Comment

                    Bezig...