Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cheese

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cheese

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    De planten van dit jaar zijn nog niet geoogst en ik ben al aan het denken wat ik volgend jaar wil kweken Ik zoek een cheese, eentje die dus de geur en smaak van cheese heeft. Ik ben zelf al opzoek geweest. Royalqueenseeds heeft de royal cheese en de auto versie ervan. Qua beschrijving spreekt het me aan.
    Iemand die suggesties heeft en uit ervaring spreekt? Mag zowel auto als fem zijn. Ik kweek wel buiten.

    Alvast bedankt
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    #2
    Ik ben gewoon nieuwsgierig he......als er zoveel keus is, hoe kom je dan bij RQS ?

    SeedFinder - Cannabis Strains from CH - CH.png
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Ten eerste bedankt voor je afbeelding, daar heb ik wat aan.
      Vorig jaar ben ik begonnen met kweken. Dan kom je al snel uit op RQS heb ik het idee, tenminste ik kwam er wel uit. Ik weet ook dat de reacties niet altijd positief zijn.
      Gisteren heb ik sensi, barneys, sweetseeds, duchpassion en ik geloof humboldt bekeken. Maar ik zie allemaal soorten staan als blueberry cheese, weddingcheescake etc. Vandaar mijn vraag, wie kent een echte 'orginele' cheese strain. En RQS heeft dus een plant zonder bijsmaak.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Okido, maar het feit dat er regelmatig problemen zijn met zaden van RQS zegt wel iets.
      Ze hebben in ieder geval niet de originele Cheese. (seedfinder.eu is de bron van dat plaatje)
      RQS is een groot commercieel bedrijf, niet een goeie zaadmaker die een soortje blijft verbeteren tot een stabiel ras met goeie eigenschappen en daarna pas in de verkoop doet
      (het is ook echt een goed idee om de omschrijvingen van RQS te negeren.
      Ze gebruiken grote lijsten met steekwoorden die in de omschrijvingen moeten zitten om zoveel mogelijk kopers te lokken)

      De echte Cheese is eigenlijk een Skunk#1

      Cheese originated in 1988-89 as one unique female phenotype out of packet of Sensi Seeds Skunk No. 1

      Sensi verkoopt geen strain die Cheese heet, maar misschien met een andere naam ?
      Idunno...dan zou je de hele lijst van Sensi moeten doorspitten.
      Mja...dat is wel het leuke aan een nieuw soortje, het zoeken

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Daar heb je gelijk in, vandaar dat je ze ook snel tegenkomt. Maar ik kan eerst wel door met mijn zoektocht, bedankt. Uiteraard zijn suggesties nog steeds van harte welkom mensen

    #3
    Gewoon nog een paar autoflowers voor de komende 3 maanden.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
Bezig...
X