Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke strain produceert het meeste THC???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Welke strain produceert het meeste THC???

    Kun je de wat minder sterke wiet, zo kweken dat het sterker is, en goeie sterke wiet kweken met een laag THC gehalte (en dan niet door te vroeg of te laat te oogsten)

    Het maximale thc-gehalte wat te behalen is zal zeker niet hoger zijn dan de opgaven van de breeder. Vergelijk het maar met de slager zijn eigen vlees keurt. Da's uiteraard altijd prima.
    Goede sterke wiet met een laag thc-gehalte? Ik begrijp het draagvlak van de vraagstelling niet. Je kunt net zo goed vragen bestaat er goede sterke drank met een laag alcoholpercentage.
    Last edited by Xtreme; 30 December 2010, 17:31.

    Comment


      #17
      Re: Welke strain produceert het meeste THC???

      Nee dat bedoel ik niet, een plant die sterk zou moeten zijn, maar door een bepaalde manier van kweken....
      Ach laat ook maar....
      Iemand wel Es' hawaian snow gekweekt of gerookt?
      1 pz

      Comment


        #18
        Re: Welke strain produceert het meeste THC???

        Simpel. Kweek een jack onder spaarlampen of onder 600 watt. Moogt 2 keer raden welke de beste zal zijn.

        Comment


          #19
          Re: Welke strain produceert het meeste THC???

          tja, daar heb ik testen naar gedaan, fluo en hps, en in hoevelheid product verschilt het,
          in kristal formaties niet.
          Bij een zelfde afbloeitijd is er dus geen verschil.
          En ja, te vroeg oogsten houd een wiet higher, omdat de tijd er niet is geweest om stoffen om te zetten of te laten rijpen.
          ieder molecuul heeft zijn eigen kookpunt, en is door verschillende factoren onderhevig aan veroudering.
          Omdat buiten er veel grotere verschillen zijn in temp/lv/ UV!!! voeding etc
          zijn de kristallen buiten dus ook onderhevig aan een ander verouderingsproces van de kristallen.

          te vroeg oogsten wordt door een deel van de medi patienten erg gewaardeerd.
          Ik denk dat er erg weinig zaadbanken op een juiste manier hun genetica laten testen door een onafhankelijk bureau.
          Als dit wel zou gebeuren zou hier veel vaker naar verwezen worden,
          wat is betere reclame????

          grtz Cannawizard

          Comment


            #20
            Re: Welke strain produceert het meeste THC???

            Had gelezen het soortje Tutankhamon tot 33 % is gemeten, of dit gewoon een stunt is om het beter te verkopen weet ik niet. Heb hem nog nooit ergens gezien in een coffeeshop. Zal hem wel volgend jaar bij mijn kweek nemen, zal jullie dus rond deze tijd volgend jaar er meer over kunnen vertellen.
            Last edited by Jointjedraaien; 17 November 2013, 04:34.

            Comment


              #21
              Re: Welke strain produceert het meeste THC???

              LSD - van barneysfarm heeft ook wel een leuk percentage maar het meeste dat denk ik niet

              Comment


                #22
                Welke strain produceert het meeste THC???

                Critical kush en tangerina van Barney's lijkt me ook wat

                Comment


                  #23
                  Re: Welke strain produceert het meeste THC???

                  Warlock (Magnus Genetics).. een jaar of vijf geleden voor het laatst gerookt. veels te sterk voor mijn tere lijf, tegen de 30% an.

                  Comment

                  Bezig...
                  X