Skunk #1
Collapse
X
-
Gewoon naar de Welkoop/ en de kas folie van hun kopen want deze Groene folie is absoluut geen goede folie Aangezien Wietplanten niet zoveel doen met licht in het Groene spectrum -
Ben ik deels wel met je eens...maar de "Skunk #1" van "Sensi seeds" heb ik inmiddels meerdere jaren uit zaad gekweekt en iedere keer waren de planten hetzelfde, smaakte en roken hetzelfde, smaak van rook en effect hetzelfde en waren gewoon eender
Maar heb ook eens de Skunk #1 zaden van hun dochter onderneming "White-Label" gekozen en van de vijf zaden waren alle verschillend en er zat zelfs een exemplaar met Roze bloemharen tussen dus heeft het wel een beetje met de kwaliteit van de zaden te maken -
Zaadplanten verschillen onderling te veel naar mijn mening om te kunnen zeggen dit is dé Skunk #1 of dé Cheese. Het is meer een kwestie van welk fenotype spreekt je het meeste aan. -
Dat is vreemd! Aangezien "Cheese" juist ontwikkeld was om de overheersende geur van "Skunk" te drukken volgens de blog van ZamnesiaLeave a comment:
-
Re: Skunk #1
@ tarz ik denk dat je kasje inderdaad wel wat donker is, ik heb een kasje van doorzichtig kassplastic en daarin merk
ik al dat mijn planten minder licht krijgen, en als het niet meer vriest kunnen ze toch heerlijk naar buiten
nog een fotootje van een dame, iets langer dan 3 weken in bloei nu

@ lady green ik ben nu extra benieuwd naar die skunk, ik heb ze binnen staan maar ik ga ze volgend jaar
dan zeker eens buiten proberen, en 400 gram droog van 1 plant is zeker een mooie oogst
Leave a comment:
-
@zwof
ja ik kweek ze in een kas , maar ik heb vorig jaar ongeveer dezelfde kas gebruikt en ben bang dat die toch heel wat licht tegenhoud.
Vorig jaar was mijn plant volledig gestrecht.PICT0009.jpghet plastic is volledig in kotjes en dat houd denk ik toch heel wat licht tegen.
Daardoor zet ik ze telkens buiten de tent zo lang mogelijk in zonlicht als het mooi weer is.
@lady green
Leuk 400 gram zal wel wat hoog gegrepen zijn voor mij, ik zou al blij zijn met 500 gram van 3 planten, want vorig jaar had ik met moeite 25 gram.
Wel van oud zaadje, soort onbekend.
Merci voor de info, ik word zelfzeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt
grtzLeave a comment:
-
Heb vorig jaar ook 5 skunks#1 gezet: reuzetevreden over !
- vette oogst (1 buitenplant had 400 gr droog)
- smaakt naar fris tot passion fruit-achtig
- zeer sterk (mag je fameus mishandelen)
- beetje oppassen voor schimmel op het einde vd bloei wel(goed ventileren)
succes ermee!Leave a comment:
-
@ tarz
kweek je ze buiten in een tent? een kas ofzo?
die skunk ruikt heerlijk zoet, hiervoor had ik cheese staan die had een veel scherpere lucht, skunk is lekker zwoel
Leave a comment:
-
ja idd de verschillen zullen waarschijnlijk wel niet zo groot zijn.
Ik heb skunk gekozen omdat ik enkele jaren geleden 5 gram zelfkweek skunk had gekocht via een vriend en ik ben sindsdien nooit meer zo'n weed tegengekomen, ik bedoel ZO goed.
ZELFS NIET IN COFFEESHOPS dusja hopelijk komen mijn planten vergelijkbaar ermeeit would be so nice
En daarbij als je niet met een vast idee gaat om bepaalde soort te kopen voor je naar de shop gaat sta je daar uiteindelijk een uur te twijfelen welke zaadjes je koopt
dus blijf je volgens mij best bij je eerste keuze
ik kweek ze buiten in een tent dus dat moet wel wat opleveren
zwof succes als je kan laat me eens weten hoe hij smaakt
enjoy
Leave a comment:
-
Ik heb ook skunk in mijn tentje nu, ze staan 3 weken in bloei, moet zeggen dat ik wel onder de indruk van ze ben
Alleen een overzicht krijgen in hoeverre verschillende skunken nu echt van elkaar verschillen, ik heb geen idee.
Die skunk heb ik gezet omdat ze kort bloeit en precies rondom het begin van mijn vakantie klaar zou zijn.Leave a comment:
-
omdat er ondertussen nog mooiere kruisingen zijn gemaakt. En mensen kiezen dan rap voor recentere Superskunk dan de oude versie. Is een beetje zoals kiezen tussen windows 98 en windows 7
Maar is mooie oldskool commerciele soort, beetje zoals northern light.Leave a comment:
-
interresante informatie, ik heb dit jaar drie fem skunk zaadjes gekocht en ben nu enkele weken ver.
Op het forum zitten niet veel mensen die skunk #1 zetten, zou dit een specifieke reden hebben.
Nuja de simpelheid van kweken en het roots karakter spreekt me wel aan.
Die goed to zeer goeie oogst lijkt me ook wel niet mis, met wat hulp van de professionals onder jullie kom ik er wel
grtz thanks voor de bruikbare infoLeave a comment:

Leave a comment: