Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OG Kush Auto Huismerk Wietzaadjes Hermafrodiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    OG Kush Auto Huismerk Wietzaadjes Hermafrodiet

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Deze ochtend toen ik naar de dames ging kijken zag ik bij 3 van de 5 enkele balletjes hangen de ene heeft het al wat meer als de andere. Ik heb al in het mannelijk/vrouwelijk & hermafrodiet topic gekeken.
    Deze topics bevestiging mijn vermoeden dat ze waarschijnlijk herma zijn, maar wil het het hier toch nog even vragen en bevestiging krijgen hierover.
    Even wat meer info:

    Het gaat om 3x OG kush fem autoflower van huismerk wietzaadjes. Ze zijn ondertussen een dik 3 weken oud ik heb LST toegepast op een wat voor mij voorzichtige manier leek. Ze hebben ook geen verstoorde lichtcyclus gehad temperatuur en LV lag vrij goed. Ze vertonen zowel de balletjes als vrouwelijke kenmerken. Het lijkt me ook zo rap dat deze in bloei schieten of is dit normaal voor een autoflower of specifiek dit soortje.

    Nu is mijn vraag als het herma's zijn of het nog verstandig is om deze terug te plaatsen na het verwijderen van de balletjes?
    In hoeverre moet ik gaan om verstuiving te voorkomen, want ik heb begrepen dat dit ver kan gaan verstuiving en niet tegen te houden is eens het rondvliegt moet de kweektent gereinigd worden, kan het andere planten in andere ruimtes bevruchten,.. veel vragen (nog) weinig kennis.

    Ik plaats hierbij enkele foto's want ik geraak er niet uit en wil een 'second opinion' van iemand die er meer ervaring in heeft. Hopelijk is de kwaliteit van de foto's goed

    Alvast bedankt!
    Attached Files

    #2
    Ja dit zijn herma's... helaas ervaring mee.
    zo te zien in er al een balletje geklapt en dus vrouwelijke toppen bevrucht.

    ze zijn nog best jong hoe kut het ook is ik zou opnieuw beginnen, je kunt ze balletjes natmaken en verwijderen.
    elendig veel werk en als je er 1tje mist is het klaar (maja dat is zo te zien al gebeurd..

    veel succes
    groet,
    Ricky

    ps voor dat je opnieuw start alles 3x reinigen met dettol!

    Comment


    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Yep, dat van dat reinigen kan ik beamen! Na eerste keer herma dit niet gedaan en m'n nieuwe plantjes schoten zeer snel in bloei (en werden dus ook bevrucht met pollen van de vorige ronde)

    #3
    Zou ze eruit gooien, tentje afnemen met gewoon water en wat nieuws zetten.
    Je houdt dat nooit schoon tot het eind.
    Plus natuurlijk een email en foto naar wietzaadjes.

    (Als je wat anders mag uitzoeken zou ik vragen welke stabielere soorten hij aanraadt, want kennelijk kan ik niet van de omschrijving uitgaan)
    (Ja ik zou wel een beetje steken, zo ben ik dan ook wel weer, zit toch weer een hoop tijd in)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Bedankt voor het snelle antwoord! Heb ze allemaal verwijderd heel de kamer en tenten (had nog een klein tentje voor 2 feminised dames binnekort) met nat gedaan. Hopelijk heeft dit geen invloed op de volgende ronde.
      Ik ga inderdaad een mailtje sturen naar hun, een vriend van mij heeft al enkele rondes met zaad van hun huismerk gedaan en nog geen problemen gehad.
      Dinafem lijkt me ook een goede zaadbank ik overweeg om bij hun wat te bestellen.

    #4
    Pfeeww. Ik had echt bijjjnaa een og kush van huismerk wietzaadjes gezet.
    Zaadje uiteindelijk toch maar in de koelkast gedaan, en voor de russian snow gekozen.
    Kom ik goed mee weg.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Flip Hasjkip klopt ja. Die had ik ooit gewonnen bij de loterij hier en al een jaar in de koelkast ofzo. Ervaring met dat soortje?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-snow-mcpurple

    • highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey! Ja beter voorkomen. Het zou natuurlijk ook mogelijk kunnen dat ze toch wat teveel stress hebben gehad door m'n LST die ik heb toegepast.

    #5
    Oorspronkelijk geplaatst door Rickysticky View Post
    Ja dit zijn herma's... helaas ervaring mee.
    zo te zien in er al een balletje geklapt en dus vrouwelijke toppen bevrucht.

    ze zijn nog best jong hoe kut het ook is ik zou opnieuw beginnen, je kunt ze balletjes natmaken en verwijderen.
    elendig veel werk en als je er 1tje mist is het klaar (maja dat is zo te zien al gebeurd..

    veel succes
    groet,
    Ricky

    ps voor dat je opnieuw start alles 3x reinigen met dettol!
    Hartelijk dank voor de snelle reactie! Ik heb ze allemaal omgedaan. Ik heb nog een ander klein kweektentje in die kamer staan met de hele setup al in enkel nog geen plantjes dit was voor binnekort wou er 2 feminised in zetten. ik heb ondertussen alles gereinigd in de kamer met mr propre..
    Ik wil dit echt vermijden volgende ronde hopelijk heeft het poetsen iets uitgehaald.
    Grt

    Comment


      #6
      Ik heb alles meermaals van kop tot teen gereinigd ook m'n tweede kleine tentje waar nog niets instond. Tot hoever moet ik me zorgen maken om verstuiving of mogelijke verstuiving op latere basis omdat dit nog ergens rond hangt in de kamer of tent? Ik ga ander zaad bestellen en wil niet terug zulke taferelen of ik wil dit toch kunnen vermijden in het mate van het mogelijke.
      Thanks

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Waternevel plakt het suifmeel vast en dood geloof ik ook? Dus goed vernevelen

      • highsky
        highsky commented
        Editing a comment
        Oke ga ik zeker doen.
        Thanks!
    Bezig...
    X