Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indica FEM's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Indica FEM's

    Korting op 420shop
    In ben momenteel met m'n 4de binnenkweek bezig. Tot op heden heb ik dat altijd gedaan met Autoflower. Dat leek tot nu toe wel zo makkelijk. Lekker snel 'n rokertje. Maar naarmate ik het kweken steeds leuker/interessanter begon te vinden en ik dus ook steeds vaker op forums (vooral hier op JD) kwam om te lezen en te leren begon/begin ik steeds meer in te zien dat er best wel veel nadelen aan de AF' 's kleven. Dus heb ik besloten om het volgende rondje met Feminized wiet zaden te doen (lees proberen). Ik weet alleen niet zo goed voor welke zaadjes ik het best kan gaan van welke seed bank? Ik heb de stickies over zaden gelezen. Maar zie door de bomen het bos niet meer. En ook over de Seed Banks lees je hele tegenstrijdige verhalen.

    Mijn voorkeur gaat uit naar 'n Indica (vanwege de hoogte van m'n tent)

    Ik hoor graag wat jullie me aanraden.

    Alvast bedankt
    Last edited by Donboe; 5 December 2020, 04:04.

    #2
    Vanwege de hoogte van je tent, kies je wiet?

    Bijzonder.

    Op een natte, volgens mij in november, dinsdagavond in 1998 ooit een keer purple haze gekocht. Absolute rommel, maar kostte ook maar 2 gulden per gram. Met een beetje moeite kan je de beste soorten kweken voor veel minder! Anno 2020! Rare covid jaar.

    Comment


    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Laat ik bepaalde indica (overheersende) soorten nou ook nog lekker vinden

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Voor de hoogte hoef je het in ieder geval niet te doen of te laten, hier heb ik 160 hoog en da's genoeg. Toppen, knakken, buigen, LST, scrog etc en je houdt alle soorten laag, ook de pure sativa's. Dan gaan ze gewoon in de breedte.

    #3
    Ga eerst eens bepalen wat je wil, en daarna kijken wie het verkoopt, liefst van de originele breeder natuurlijk, dat kan ook via een zaadbank als azarius of wietzaadjes of al die anderen die meer dan alleen hun eigen merk verkopen.

    Indica is een beetje algemeen he, er zijn maar euh 5000-6000 Indica soortjes gok ik ?
    Enig idee wat?
    Witte soorten, hazen, fruitig, kruidig, hash, of is de smaak helemaal niet belangrijk en wil je alleen een hoog THC of CBD gehalte ?

    Mocht het je nu al teveel zijn, stop dan hier met lezen

    Om je een ideetje van smaken te geven, via seedfinder, een van m'n favoriete zoek-sites.
    Wat ik een groot voordeel vind is dat deze database gebaseerd is op bijdragen van kwekers, dus de apekool die de verkopers je proberen wijs te maken zit hier niet in verwerkt.

    Sweet; Floral; Nectar; Rose; Jasmine; Vanilla; Cherry Blossom; Apricot Tree; Orange Blossom; Lilac; Violet; Fruity; Berry; Raspberry; Strawberry; Blackberry; Blueberry; Cranberry; Tropical; Passion Fruit; Pineapple; Cantaloupe; Mango; Kiwi; Banana; Coconut; Grape; Apricot; Cherry; Plum; Peach; Apple; Pear; Sugar; Honey; Bubble Gum; Cookie Dough; Peanutbutter; Butterscotch; Chocolate; Marshmallow; Whipped Cream; Licorice; Sour; Citrus; Lemon; Sweet Lemon; Lime; Lemon Grass; Grapefruit; Orange; Blood Orange; Tangerine; Dairy; Butter; Cheese; Hot Milk; Sour Cream; Acidic; Spicy; Hot; Mustard; Teriyaki; Curry; Chili; Tabasco; Soy Sauce; BBQ Sauce; Mint; Spearmint; Herbs; Ginger; Pepper; Cinnamon; Sage; Basilicum; Thyme; Dill; Saffron; Cloves; Parsley; Fennel; Sandalwood; Cedarwood; Pine; Maple; Hashish; Bitter; Nuts; Fresh Nuts; Macadamia; Walnut; Hazelnut; Tonsil; Rosted Nuts; Pistachio; Sesame; Peanut; Chestnut; Chemical; Coughsyrup; Medicine; Metal; Poison; Glue; Diesel; Tar; Organic; Cucumber; Chives; Tee; Cocoa; Coffee; Tobacco; Onion; Garlic; Vinegar; Salty; Microbiological; Rot; Earth; Musky; Mold; Sweat; Charcoal; Wood; Alcohol; Chalk; Soda; Leather
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Er zijn er zoveel, Bij wietzaadjes staan er al bijna 100, en elke breeder heeft wel goeie en slechte soortjes.
      Ik kan er niet 1 verzinnen waarvan alles goed is. Dus dan komt het vooral op aan zoeken.
      Zien of je ergens een kweekverslag kunt vinden, desnoods google je op foto's, en dan negeer je alle foto's van verkoopsites
      Ja een middagje ben je wel bezig, ik ben soms wel meerdere middagen bezig met zoeken.
      Zeker als je niet "de gewone" soortjes wil

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Hoeveel moet ge gesmoord hebben om sommige van die smaken te herkennen?

    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      QnQ Ja verheug 'm er nu al op. Me verheerlijken alleen al bij de gedachte

      Bedankt vor de tips zover.

    #4
    Ik zou wegblijven bij royal queen seeds, veel teveel herma's. Da's zowat het voornaamste. Sannie heeft wel toffe indica soorten. Jackberry en herijuana oa. Killer kush van sweet seeds vond ik wel ok, heeft van die hele dikke pistels. Hindu kush van sensi ook. Veel googelen met de term herma bij.

    Fem zaden blijft een gok, altijd. Wil je voor zekerheid dan best regulier. Je begint wat groter en je weet ni wat je gaat overhouden, maar de onzekerheid is weg.

    Comment


    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Heb idd bij RQS een aantal vreemden eenden meegemaakt.

      Bedankt voor de overige tips. Ga er zeker wat mee doen

    #5
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
    Toppen, knakken, buigen, LST, scrog etc
    beowulf. Dat zijn nu juist allemaal dingen die ik nog moet en wil leren. Voor jou is dat misschien allemaal gesneden koek maar voor m​​​​ij is het net deeg!

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Niet dat dat moeilijk is. Schaar er in, top er uit. De overige takken kan je naar beneden trekken met touwtjes of de tak lichtjes pletten tussen duim en wijsvinger en dan omleggen. Op die plaats komt een verdikking. Het is niet veel makkelijker of moeilijker ten opzichte van ze zo te laten groeien. Zeker dat toppen niet. Knip, klaar.

    #6
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
    Zeker dat toppen niet. Knip, klaar.
    Haha was 't maar zo makkelijk. Misschien is dat wel zo maar je moet ook de zekerheid hebben. Dat komt (hopelijk) ook wel maar heeft wel 'n beetje tijd nodig. Lezen en schrijven kon ik ook niet toen m'n moeder me op de wereld zette maar met vallen en opstaan gaat 't nu redelijk.

    Comment

    Bezig...
    X