Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort is Super haze special ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort is Super haze special ?

    Korting op 420shop
    Beste Forum gebruikers,

    Ik ben hier nieuw op het forum, bedankt om me toe te voegen. Ik heb een prangende vraag ivm de weed die ik als Belg zo graag rookte.

    Vroeger ( een kleine tien jaar geleden, reed ik altijd naar coffeeshop De Baron in Breda voor een specifieke Haze soort: namelijke: Super Haze special.
    Sinds ze de weed pas hebben ingevoerd en terug afgevoerd, kan ik als Belg hier jammer genoeg niet meer terecht.
    Met als gevolg dat ik deze fijne weed soort sinds dan niet meer heb gerookt.

    Mijn vraag is dus het volgende: Zijn er hier doorwinterde blowers bij die mij kunnen vertellen welke strain dit eigenlijk was?

    Ik heb zelf ook al wat research gedaan; en naar mijn inzicht was dit mss: Silver haze gekruist met skunk#1.

    Ik hoop dat iemand van jullie mijn vermoeden kan bevestigen of ontkrachten met dan wel de juiste soort?

    Dank bij voorbaat

    SpecialHaze


    #2
    https://en.seedfinder.eu/strain-info...Dutch_Passion/

    zal die wel zijn zeker ?
    afgaande op de naam, alhoewel dat meestal geen goed idee is, ghehe.....soms verzinnen ze gewoon namen he....
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • SpecialHaze
      SpecialHaze commented
      Editing a comment
      Die had ik idd ook zelf al gevonden.

      Greets SpecialHaze

    #3
    Je eigen Haze gaat toch veel beter zijn als wat ze daar verkochten. Ik kwam daar 20 jaar geleden wel eens, goeie shop verder. Maar je zult content zijn van uw eigen kweekje als je het tussendoor niet verkloot.

    Comment

    Bezig...
    X