Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabiszaden veiling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabiszaden veiling

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik heb een vraagje heeft er iemand ervaring met
    De veilingsite van seedfinder.eu?
    op my.cannapot.com heb je een veiling gedeelte
    waar ze cannabiszaden verkopen voor namelijk regulier zaden. Je kan de zaden ook gwn kopen
    zonder mee te doen aan de veiling maar dan betaal je wel wat meer

    Peace,
    Smokey
    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

    #2
    Geen ervaring mee, maar wat wil je precies weten? Alleen maar of het betrouwbaar is?

    Comment


      #3
      Of het betrouwbaar is en of er iemand wist dat seedfinder.eu een veiling site heeft voor zaden.
      Op de eerste vraag ga ek nrml binnen een 2 weken antwoord hebbn, binnen 5d is de veiling afgelopen en dan zal ik zien of ek ze toe krijg.

      Kwou ook de site ook even delen met de andere forumleden. Aangezien ze ook oudere strains hebben en kweet da sommige die zoeken. het zijn wel reguliere zaden ma aan een redelijke prijs
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

      Comment


        #4
        Volgens mij wordt dat gewoon volgespammed door mensen die geld willen verdienen. Vind de omschrijving ook vrij dubieus, maar kan aan mij liggen.

        Comment


          #5
          De zaden die erop staan zijn allemaal van zaadbanken hoor, die volgens google allemaal legit zijn. De meeste zijn wel "nieuwere" zaadbanken dat de laatste 5-10j zijn opgericht
          de uitleg bij de zaden is van seedfinder
          En de meeste strains kan je terugvinden op leafy en growdairies ook.

          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

          Comment


          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Zal wel verkeerd heb gekeken dan. Ik zie alleen maar die 12 comments met vage omschrijvingen. Website alleen bezocht met Android trouwens, misschien dat het anders is met computer.

          #6
          Kleine update:
          de zaden zijn gisteren verzonden en zouden nrml volgende week toekomen volgens de track en trace code.

          De zaden zijn:
          3x Jedi glue (reg)
          10x New grape 48 (reg)

          De totale prijs incl verzending
          32,6€
          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

          Comment


            #7
            Update:


            De zaden zijn vandaag toegekomen

            De verpakking is een bubble envelope



            en dit zijn de zaden:


            20210720_125243.jpg
            bless,
            smokey
            Last edited by Nederhigh; 19 August 2021, 20:34.
            My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Zou je die eerste foto niet beter verwijderen? Staan gewoon adresgegevens op....

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment

            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Foto's met address gegevens verwijderd man. Pas daar mee op!

            #8
            Super ja! Rap de grond in, kunnen we allemaal meegenieten van al dat experimentele moois.

            Comment

            Bezig...
            X