Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hetzelfde wiet soortje maar een andere indica/sativa samenstelling?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hetzelfde wiet soortje maar een andere indica/sativa samenstelling?

    Korting op 420shop
    Goeie dag mede kwekers. Ik zat eens rond te kijken voor ak 47 zaden. En toen kwam ik er achter dat het soms per merk verschilt in de beschrijving hoeveel % sativa en hoeveel % indica de plant is.

    Een voorbeeld op de ene website zeggen ze over ak47 dat hij 65% sativa is en 35% indica. Ga ik naar een andere website staat er weer indica dominating plant van 10% sativa en 90% indica. En de andere website 50% om 50%.

    Hoe kan dit is het gewoon een wilde gok van de zaad producent? Of hoe hun zelf tot deze hybride zijn gekomen. Je ziet ook dat de thc percentages variƫren van 12 tot 19%.

    Ik kon zelf geen topic hierover vinden in de zoekmachine vandaar de vraag.

    Ben benieuwd
    Attached Files

    #2
    Verschillende breeders die een aantal keer meer terug gekruist hebben of niet. Dat kan een verschil in procenten geven.

    Of ze gooien er met hun pet naar. Ze kunnen je alles wijs maken. Je moet het maar geloven.

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Ja dat klinkt wel logisch wat je zegt daar kan ik me wel in vinden. Ik denk dat het een combinatie van beide is. De 1 is er misschien erg nauwkeurig in. En de ander maakt een ruwe schatting.

      Uiteindelijk is het maar afwachten natuurlijk

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Hallo kroket
      Is er een smaak verschil tussen de zelfde soort
      Bijvoorbeeld CRITICAL ORANGE PUNCH en hier de auto van
      Gezien er aan gesleuteld is
      En er zijn er nog tig

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Er zal wel verschil zitten tussen regulier/fem en autoflowers.. Regulier/fem zullen indica's, sativa's en kruisingen zijn.
      Om daar een autoflower van te maken, wordt er gekruist met een ruderalis. De ruderalis is van origine een stuk minder potent (maar na inmiddels jaren van kruisen doen ze weinig onder (als ik anderen mag geloven)).

    #3
    Strainfinder of hier op t forum is er ook een database denk ik. Vision seeds heeft ak 49 , nog beter zelfs . 47 hadden ze vroeger en was 65-35 verdeeld . Als je dan de oorsprong bekijkt op het web kan je misschien de juiste vinden of toch wat ze zeggen dat de juiste is. Succes. Ik zou vergelijken op zaadbanken die al 20 jaar meegaan ook.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Ja thnx voor de tip. Ik had freeseedsononline gebeld hoe het kan dat hun strain 90%indica was. En toen hebben ze gezegt foutje op de website die 90% was van de breeder van de ak 47 en hebben ze nu het percentage naar 70% indica gezet.
      Ik ga eens neuzen op die zandbanken thnx voor de tip

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Fso heeft goed zaad, maar idd de herkomst is twijfelachtig , met hun cheese veel miserie gehad, herma en kon tegen geen voeding...
Bezig...
X