Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoppa goedkoop zaad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoppa goedkoop zaad

    Korting op 420shop
    Ik was weer eens wat aan zoeken en toen kwam ik deze site tegen. Met veel nieuwe soortjes maar dan wel voor de helft van de prijs. Echt stuk goedkoper als de gevestigde sites. Ik denk dat deze een monsterverkoop gaat krijgen nu ze bekent zijn gemaakt🤤😆

    https://wietzadenshop.nl/

    #2
    Ben weleens bij die zaak geweest, nou ja eerder een kamer/kantoor/magazijntje, kan zijn dat ze mooi spul hebben, maar tot zover ik weet kopen ze hun zaad bij derden.

    Comment


      #3
      Al halen ze het bij 4de, als het 100% of meer goedkoper is. Tja dan kan het dus goedkoper. En worden e al jaren bezeken door de sites met bekende namen🤮🤮in word niet graag bezeken haha.

      Comment


        #4
        100% goedkoper is gratis. Wat doet Royal queen? Brol kopen van particulieren en verkopen als hun eigen zaden. Veel geld steken in reclame zodat ze bovenaan komen te staan in de zoekopdrachten. Ik bespaar op veel zaken maar koop zaden van bekende banken die de nodige reputatie hebben opgebouwd. Wat is 5 euro voor een zaadje als die plant me straks 70 gram wiet oplevert? x 12.
        Dit zou een gok zijn, eentje waar heel je oogst mee valt of staat. Regulier tot daar aan toe, feminised zaad in huis halen van ongekende oorsprong is vragen om problemen. Ze hebben niet eens een merknaam, dus gaan googlen op soort + herma gaat niet eens. Ja, zo kan ik ook goedkope zaden aanbieden. Fem zaad maken kost jaren tijd.

        Hoppa, een tent vol herma's sebiet se, voor een besparing van 20 euro.

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Hoor vaak dat royal queen juist de Herma-queen is. Ik bespaar op alles wat naar kan. Dan heb ik extra als ik eens kreeft ofzo wil gaan eten🤤. Fancy merknamen houd ik niet van. Ik ga ervan uit dat dit bedrijf zijn naam ook niet wilt bedoezelen met slecht zaad. Al die reclame wat ze maken betaal jij voor. Ik geef ze zeker een kans, ofja kans. Goedkoop is niet altijd duurkoop.

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Dat was het punt net. RQS steekt geld in marketing en niet in research en koopt wat zaden op. Dit is min of meer hetzelfde als RQS, maar ze beweren zelf de zaden te kweken in de US wat ik bizar zou vinden aangezien zaden verschepen vanuit de VS illegaal is, dus ze kunnen in beslag genomen worden. En ze kosten ook allemaal hetzelfde, da's voor mij ook een slecht teken.

        #5
        Sommige mensen kan 20euro een halve week boodschappen zijn. Al halen ze de zaden uit zuid-osethie, soms moet je een gok nemen.

        Comment


        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Alsl we die tour op gaan dan kweek je beter geen wiet als het een halve week boodschappen kan zijn. De kost van wiet kweken zit em niet in de zaden.

        #6
        Je geeft veel geld uit aan stroom, kweekgerief, grond en voeding. Besparen op zaad is niet de beste zet. Genetica en licht zijn het belangrijkste.

        Goedkopere zaden zijn minder stabiel, hebben vaak meer fenotypes en zijn precies ook gevoeliger voor stress.

        Wiet zal er zijn. Maar de smaakvollere wietjes zijn bij mij toch meestal wel de zaden die meer als 5 euro gekost hebben. Met een beetje chance en vakkundigheid haal je er 100 gram of meer af per zaadje.

        Je bent ook nu niet blij met je resultaat onder LED en wil terug naar HPS. Maar oefen eerst eens wat meer onder LED want dat kan echt beter, maar vereist ervaring. En dan gaat het alsnog soms de mist in.

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Lanz zeker beter. Maar ik zie bij sommige die commentaar geven de meest rare combinaties in de tent staan. Dan worden sommige planten echte strekeers met hele dunne takjes. 1gr de watt heb ik al behaald. Wil nu beter dat gaat lukken als ik betere temperaturen heb. Dus hps is meer temperatuur. Maar ieder zijn manier😉

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Dat is uiteraard waar. 100 wegen naar wiet

        #7
        seedstockers kwaliteit en goedkoop

        Comment


          #8
          bij deze zaden shop heb je ook mooie prijzen .
          https://oaseeds.com/en/295--oaseeds


          Comment


            #9
            Ik koop bij 2 zadenbanken en rechtstreeks van de breeder. Ik mail ze met vragen en wacht de juiste deal af.
            +18 reguliere zaden voor 12,5 euro regelmatig en topsoorten. En die soorten kosten nieuw 50+ euro, tot 115 euro. Maar op de veilingen valt wat te pakken. De andere breeder geeft altijd veel meer extra nu omdat ik die een goeie recensie schreef op google.
            De cannalogue van die mannen is voor mij een ruim buffet dat voldoet.

            Nochtans nooit iets slecht van RQS gehad, die North Thunderfuck was een treffer. Maar de beste voor female seed vind ik persoonlijk Medicinal Seeds. Die hun Amnesia x Kali Mist was echt een hit. Ik ben daar nooit teleurgesteld bij achtergebleven. Bij Ace Seeds en Mr Nice ook niet. Het zijn die laatste twee die ik nu alleen plaats.
            Keep it simple and don’t invent with your mouth.

            Comment

            Bezig...
            X