Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grote opbrenger gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    grote opbrenger gezocht

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb tot nu toe enkel critical van royal queen seeds gekweekt. Deze had hoge opbrengst en was makkelijk te groeien. Ik ga hier nu van weg omdat de zaadkwaliteit niet meer goed is.

    Ik zoek een 50/50 indica/sativa die op max 8 weken een maximale opbrengst heeft?

    welke strain van welke leverancier kunnen jullie aanraden?

    Merci

    #2
    De criteria van elke broodkweker
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      voor elke brood kweker vind ik niet echt waar als jij een ronde zet nederhigh wil jij toch ook dat je tot de volgende ronde kan uitkomen met je oogst dan wil je wel een beetje een goede opbrenger k ben ook geen broodkweker maar wil wel graag een leuke oogst zodat je zelf niet duur hoeft te kopen lijkt me

      big bazoeka van anesia is lekker sterk en brengt op rond de 800g per m2 nog maar weinig zaadjes gezien die daar bij in de buurt komen

    #3
    Runtz van zamnesia is bv grotere opbrenger...
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door Manfred View Post
      Hallo,

      ik heb tot nu toe enkel critical van royal queen seeds gekweekt. Deze had hoge opbrengst en was makkelijk te groeien. Ik ga hier nu van weg omdat de zaadkwaliteit niet meer goed is.

      Ik zoek een 50/50 indica/sativa die op max 8 weken een maximale opbrengst heeft?

      welke strain van welke leverancier kunnen jullie aanraden?

      Merci
      voor binnen of buiten?

      Comment


      • Manfred
        Manfred commented
        Editing a comment
        binnen

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        en rqs nooit aan beginnen waardeloze wiet die vet vaak vol banannen zitten wat je wil is een stabiele strain zoveel mogelijk de kinder ziektes uitsluiten wat je bij mindere stabiele strains niet hebt k ben echt een groot fan van anesia super sterke wiet en sterke strains en als je mij vraagt goed stabiel zie bij anesia niet zo vaak problemen mee voor bii komen

      #5
      Jack herrer is een goeie betrouwbare

      Comment


        #6
        en je weet als je een soortje zoekt die 8week moet bloeien dat daar eigelijk nog wel 2week boven op komt om aftebloeien heb nog nooit gezien dat een soortje die in 8 week bloei moet klaar zijn die dat daad werkelijk red gaan toch ceker minstens 2week bij komen en je thrichimen checken waarneer ze klaar zijn is het beste

        Comment


          #7
          https://en.seedfinder.eu/strain-info.../Barneys_Farm/
          https://en.seedfinder.eu/strain-info...li_Connection/
          https://en.seedfinder.eu/strain-info...d/Sensi_Seeds/

          Comment

          Bezig...
          X