Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diesel smaak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Diesel smaak

    Korting op 420shop
    Hey ik ben op zoek naar de echte diesel smaak en vroeg me af of er hier iemand deze gevonden heeft in 1 van zijn of haar kweekjes. Welke strain of breeder raden jullie aan?

    Ik heb de new york diesel van vision seeds 3x gezet, maar enkel de eerste keer die echte smaak ervaren bij 1 plant. De tweede x had ik stekken van de eerste.

    Ook nog op zoek naar de originele kush smaak en ouderwetse soortjes.

    Benieuwd naar gelijk welk soortje eigenlijk qua smaak waarvan je zegt, wat is dat hier
    Ganja always does the trick.

    #2
    Ik heb een kruising gezet met New York Diesel als vader of moeder van Soma seeds die wel echt die dieselsmaak had. Ben er geen liefhebber van dus heb 'm niet gehouden maar misschien is Soma de breeder die je zoekt in deze.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zelfs de nakomeling er van smaakte naar diesel, indien ik zelf hield van die smaak en/of mijn auto er op reed, zou ik gaan voor Soma. Maar ik ben meer van de Skunk, in mijn beleving is dat de smaak van wiet! Dus wiet die naar wiet smaakt i.p.v. naar citroenen of peut!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ook interesant! Heb je een lievelings skunk toevallig? Eentje die uitspringt bij de rest?

      Nu zet ik maar soortjes waar van ik denk lekker, maar wil in de toekomst meer gericht naar smaak kweken. En bv een rondje lekkere cheese, skunk, kush, diesel, en nog meer in 1 draaien.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee geen echte favoriet, ben nog altijd zoekende ook omdat elk phenotype zoals je weet weer anders is. Welke ik er dicht bij in de buurt vond komen qua smaak was Super Skunk maar die had nogal weinig geur.
Bezig...
X