Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder#2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • emiel_s
    replied
    Re: lowryder#2

    blijft een goeie plant

    Leave a comment:


  • Silas
    replied
    Re: lowryder#2

    mensen, pas het topic sluit systeem toe van vBulletin.

    Dat kan middels het systeem zelf, maar ook kunnen vraagstellers hun eigen topic sluiten als het naar wens is verlopen.

    groot nadeel is dat een 2 jaar oud topic (dat gesloten had moeten zijn) weer tussen DE echte recente "gevallen" komen.

    SS

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: lowryder#2

    Whoppa dit is een postje uit 2008 en dat opnieuw gebumpt

    Leave a comment:


  • Kenosss
    replied
    Re: lowryder#2

    zoo jaloers op die buds

    Leave a comment:


  • thejemghost
    replied
    Re: lowryder#2

    Wat op dit ogenblik de populairste autoflower is (de meest verkochte dus), kan ik niet echt zeggen, wel dat de populairste niet altijd de beste hoeft te zijn.

    Er zijn talrijke autoflowers op de markt, hier heb je een mogelijk interessante hulp bij het uitkiezen van een soortje, een lijstje met autoflowersoortjes:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ics-t6402.html

    Zelf kan ik alvast de Lowryder#2 en de Easy Ryder aanraden, dat zijn beiden hele mooie automatic soortjes, die op alle vlak mooie resultaten leveren. Ongetwijfeld zijn er nog wel hele mooie varianten, maar aangezien ik niet met alle soorten ervaring heb die in de lijst voorkomen, beperik ik mijn advies tot soorten waarvan ik uit ervaring weet dat ze echt aan te raden zijn.

    Leave a comment:


  • R()b
    replied
    Re: lowryder#2

    Is de Lowryder#2 ook de beste/populairste onder de autoflower soorten??
    Of is er nog iets vergelijkbaars?
    Ik heb zelf natuurlijk ook gezocht,maar kon niets beters vinden dan Lowryder#2.
    Maar goed met me (nog) redelijke beperkte kennis , zullen er ongetwijfeld meer soorten zijn dan die ik gezocht heb.

    Leave a comment:


  • thejemghost
    replied
    Re: lowryder#2

    Zonder twijfel doet ie dat!!!!

    Leave a comment:


  • R()b
    replied
    Re: lowryder#2

    Oorspronkelijk geplaatst door thejemghost View Post
    @duke2duke:
    Houd er wel rekening mee dat het hier gaat over de Lowryder#2 (Lowryder X Santa Maria) en niet om de originele Lowryder, deze word wel degelijk groter dan 20 cm!! (en levert ook meer op ivm een gewone Lowryder)
    Dus Lowryder# 2 levert meer op dan een originele normale Lowryder?????

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    Re: lowryder#2

    idd precies wat je zegt man

    het is een schitterend soortje

    Leave a comment:


  • thejemghost
    replied
    Re: lowryder#2

    @duke2duke:
    Houd er wel rekening mee dat het hier gaat over de Lowryder#2 (Lowryder X Santa Maria) en niet om de originele Lowryder, deze word wel degelijk groter dan 20 cm!! (en levert ook meer op ivm een gewone Lowryder)

    Quasi geen enkele autoflower soort zal zich laten stekken, door de natuur vd autflowers gaan ze gewoon niet met stekken samen, geen nood toe ook trouwens, ze zouden toch direct gaan afbloeien. Dat ze niet makkelijk te stekken zijn, hoef je dus niet op de Lowryder te steken, maar geld voor alle autoflower soorten in het algemeen.

    Niet dat ik je mening niet respecteer, maar persoonlijk vind ik de Lowryder#2 wel degelijk een interessant en mooi autoflower soortje.

    Leave a comment:


  • duke2duke
    replied
    Re: lowryder#2

    ik heb hier ook lowryders staan. Lekker wietje maar te dure zaden voor wat het plantje opbrengt....

    Verder heb ik ook proberen stekken maar aangezien de plantjes niet groter werden dan 20 cm, kregen ze ook geen zijscheuten en dus was er geen stekmateriaal. (plantjes stonden buiten, met niet al te veel zon)

    Verder moet ik zeggen dat de topdensiteit niet echt vet is. Meer blad dan bloemetjes.

    Ik zou deze Lowryder niet echt aanraden: er zijn betere autoflowers op de markt.
    Ik vind de zaden te duur en de opbrengst te weinig; ook het moeilijk stekken is niet echt iets waar we op zitten te wachten, toch??

    Morgen post ik een fototje

    grtz

    Leave a comment:


  • Plofkop
    replied
    Re: lowryder#2

    Dat is logisch, want dat doet een autoflower zowiezo vanaf het begin.

    Maar stel dat je na 2 weken je lowryder 2 stekt, gaat je stekkie dan 8 weken leven of 6?

    Ik vrees de 6 overigens

    Leave a comment:


  • Cookiemonster
    replied
    Re: lowryder#2

    je maakt een stek zoals bij een normale plant, staat wel ergens een sticky op het forum .

    maarja die stek gaat gewoon beginnen bloeien .

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: lowryder#2

    Ow hoe maak je ene stek dan van je plantje?

    Leave a comment:


  • Cookiemonster
    replied
    Re: lowryder#2

    Jup , die stek schiet ook in de bloei .

    het beste wat je kunt doen is eerst een zadenkweek doen en dan kun je er wel effe tegen :d .

    Leave a comment:

Bezig...
X