Snow- Ball

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PH donner
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2022
    • 483

    #1

    Snow- Ball

    Korting op 420shop
    Ik heb van iemand , die een echte oldtimer in deze hobby is, een nieuwe genetica stek mogen ontvangen.
    Ze is vonkel nieuw op de markt en zal ook(nog?)niet op de markt te koop zijn in zaad.

    Het enige wat ik kan zeggen, 60%Sativa 40%Indica.

    Snow-Ball

    (afbeeldingen van 8 weken 12/12

    Attached Files
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #2
    Mooi wit is niet lelijk!

    Comment

    • PH donner
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2022
      • 483

      #3
      Nee precies!

      8weken 12/12 en nog stééds zo wit!

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wordt het toch nog een witte kerst!
    • PH donner
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2022
      • 483

      #4
      9 weeks en ze is om.
      Zoals oldtimers doen , oldschool aan tak op den kopf!
      Ze was op enkele haartjes na nog sneeuw wit!
      Attached Files

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        En hoe smaakt ze?

      • PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Zoet! Al ik er weinig van heb mogen roken. Ze was als enig uitverkoren in deze test met meerdere zaailing zusjes.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Op zen gehele het hele ding ondersteboven ?
    • PH donner
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2022
      • 483

      #5
      Die oldtimer had een andere naam voor der bedacht. Mag geen sneeuwballen meer heten lol

      Het is dus Don King . Voor de jeugd , Google op Box Promotor

      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        OMG, google niet mensen!!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik hoop maar dat het meer over de man zijn haarkleur zegt dan over zijn onbetrouwbaarheid!
    • DerpiE
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jan 2018
      • 416

      #6
      Geen interesse om een kweekverslagje te starten bij de start van een nieuwe ronde? Heb via google paar oude kweekverslagen terug gevonden van u en denk dat 90-95% hier wel nog het 1 en ander kan van leren En aangezien je jezelf in 2012 al oud noemde, wil je al die waardevolle info toch ni meenemen in u graf?

      Comment


      • PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Dit is mijn laatste HPS draai . Daarna ga ik het omgooien naar LED en moet het helemaal op de schop! Andere kleinere afzuiger, idem filter , en nieuwe wanden omdat er geen detectie folie meer nodig is. Als dat gebeurt is zitten we eind Mei ofzo en dan zal ik waarschijnlijk wel een draai online zetten
    • PH donner
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2022
      • 483

      #7
      Kan natuurlijk wel af en toe pica plaatsen van Don King

      Na een week 12/12
      En week 2 12/12

      Staat trouwens één Gorilla cookies tussen
      Attached Files

      Comment

      • PH donner
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2022
        • 483

        #8
        Een pica van de old timer week 7 Don King uiterlijk toont zich meer. Deze staan onder een Led Mars 550 watt

        Attached Files

        Comment

        • Jefkewiltnogs
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Aug 2022
          • 318

          #9
          Oooooh fermeeee toppies!

          Comment

          • PH donner
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Sep 2022
            • 483

            #10
            Dag 46 12/12 onder HPS

            Ze swaffelen lekker en gaan leunen

            Attached Files

            Comment

            • PH donner
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2022
              • 483

              #11
              Dag 54 12/12 nog klein weekje te gaan.
              Ook onder haar rokjes is ze om aan te zien 😁
              Attached Files

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Ziet er goed uit!

                Waarom een nieuwe afzuiger?

              • Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Lekker man, dat is een aardige generatie aan lampen! Zo te zien ga je er wel steeds op vooruit. In die 20 jaar ook 60 verschillende soorten gezet? Of kweekte jij vanuit stekjes?

              • PH donner
                PH donner commented
                Editing a comment
                Meestal stekken , veelal de Power plant en sinds 2009 alleen maar Amnees. Ben de laatste 2jaar aan het zoeken naar een nieuwe genetica omdat de Amnees niet meer aan mijn verwachtingen voldoet
            • PH donner
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2022
              • 483

              #12
              Zijn idd mooie vuist dikke bolle!

              Nieuwe afzuiger is nodig omdat die er nu in hangt net zo oud is als me Gavita DE dus uit 2013 . En er zijn nu zulke mooie met temperatuur en toeren regeling en ingebouwde temperatuurregelaar.




              Comment


              • PH donner
                PH donner commented
                Editing a comment
                Zal ik zeker via hier laten weten

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Soler & palau ofzo, die schijnen fluisterstil te zijn.

                En prijzig.

              • PH donner
                PH donner commented
                Editing a comment
                Nice @Rreppellsteeltjam !

                Van de boxen is de Lemmens de stilste.
                Maar zag op spannabis de nieuwe generatie buis ventilators die wél stil waren! Het voordeel is dat ze verticaal én horizontaal gebruikt kunnen worden. Wat plaatsen weer gemakkelijker maakt!
            • PH donner
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2022
              • 483

              #13
              Lamp is vandaag uit!

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Ziet er lekker uit zeg, mooie toppen

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Zeker mooie toppen! Beste meneren of beter gezegd mevrouwen!
            • Bo$wachter
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2022
              • 1902

              #14
              Goedemiddag collega,
              ik vroeg me af of jij jou nieuwe “geluidloos “ afzuiger/filter al hebt hangen en hoe die bevalt?

              Comment

              • PH donner
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Sep 2022
                • 483

                #15
                Hola!

                Volgende week in huis ,heb verschillende overwogen maar het is deze geworden…https://www.spirototaal.nl/stille-bu...tor-200mm.html

                Ben volop aan het klussen als ik tijd vrij heb en de situatie het toelaat. Er moet het ea aangepast worden omdat ik met de lamp opervlakte aan hoogte gebonden zou zijn!

                Er komt LED ,MH FC 6500 Met spiegelwanden .Bodem verwarming (ben nog aan het dubben welke) En mss wel een klimaat controller.
                Anyway het gaat wel lekker futuristische worden voor mij als old schooller 😂

                Comment


                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Mooi man, ja die van je link spreekt me idd ook erg aan. Moet dat vliegtuig echt vervangen hier.

                  Alles op z’n tijd, laat effe weten wanneer het zover is!? Succes met klussen👍🏻

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Man, daar gaat je vakantiegeld.
              Bezig...